Sunday, April 13, 2014

Pulm - pulmapidu




Kuigi me lükkasime Igoriga pulmad 2015 aasta suvesse, oleme jätkuvalt pidanud plaani, kus-mis, kuidas. Ma olen alati tahtnud, et meie pulmapidu oleks mujal kui restoranis või hotellis. Seega hoidsin silma peal Igori vanematekodu heinatallil. Jah, saite õigesti aru - heinatallil, mis on püsti pandud aastal 1861 ja teenib siiani perekonda.

Mulle väga meeldiks, kui kõik mu lähedased saaksid koguneda siia maalilisse paika Lõuna-Sloveenias - olen ju sellest pidevalt rääkinud. Heinatalli mahuks umbes 30 inimest kenasti ära ja mul on peas juba ideed, kuidas seda kaunistada. Põllulilled, pikad lauad, valged linad, mille äärtes on heegeldatud pits, palju armsaid ja lihtsaid käsitsitehtud kaunistusi..




Hetkel täidab vanaegset ruumi auto, kola, natuke veel kola ja jällegi kola. Ehk siis kõik, mis ei mahu mujale, viiakse sinna. Ma ei julgegi Igori vanematele selle jutuga kuidagi läheneda, sest kuigi nii saaksime raha säästa, tähendaks see perekonnale palju tööd tall korda teha ja kraam kuhugi "ära kaotada". 


Kuid, kuid.. selles ruumis on see miski soe ja mõnus, miks ma tahan seal meie erilist päeva tähistada. Pealegi on maja ehitatud nii, et seal on alati veidi külmem ning kuumal Sloveenia suvel kuluks paar madalamat kraadi mõnuga ära. Ma olen nõus heinatalli kasvõi hambaharjaga üle nühkima, et me saaksime seal pidada oma pulmapidu. :D


PS Ruum ei tundu suur, kuid ma usu, et 30 inimest mahuvad sinna kenasti. Pealegi on väljas ka palju ruumi, kus ringi karata. Ning kohe 10 m eemal on järsk kallak, kus purjakil peaga saab alla veereda. :D Loomulikult ma ei tahaks, et see juhtuks! 


Ülemisel pildil on kurikuulus tool, millel ma tegin pildid blogi ja facebooki headerile. Küll on hea, et keegi ikka vanu asju alles hoiab. :)

Kuulan huviga sellest, kus olete ise oma pulmapidu teinud või, kus tavaliselt sõbrad-sugulased teevad peo? Soovin kõigile mõnusat pühapäeva õhtut ja, et keegi ei peaks asju lahti pakkima nagu mina. :D





8 Responses to “Pulm - pulmapidu”

  1. väga lahe, et selline koht kohe võtta on! Ma teeks ka sellises kohas vabalt pulmad, nii mõnus!

    Jõhrka numbrite koodi peab sisestama, kui kommentaari lisada tahan. :D mitu mitu korda sassi läinud juba, damn :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, ma olin ise ka nii erutunud täna, vaatasin kõik nurgad ruumis üle. D

      Jeerum, kuidas see kood mulle sattus ja, kuidas ma selle maha saan võtta?? :O

      Delete
  2. Oiiii, kui mõnus hoone ja mis maaliline paigake... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Tõesti on ilus koht ning koju on alati nii raske minna :)

      Delete
  3. Ma teeks ka sellises kohas!! IGA KELL! :) Ja ma isegi ei vaevuks hambaharjaga nühkima, sest kõik paistab nii mõnna-mõnna ilma selletagi.. ja kaunistuste suhtes olen sinuga täiesti sama meelt ja mõte käis uitamas :)

    Pirr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänks, Piret! :)
      Ma usun, et selleks tuleks päris äge peokoht. :)

      Delete
  4. Nii ägedad kaadrid. Tahaksin seal ringi jalutada ja seda õhku hingata :)

    ReplyDelete