Friday, April 04, 2014

Õnnelikult Eestis

Toetan oma tuksleva pea käele ning sulgen silmad - soe, mõnus, päike. Avan silmad ning jätkan mõtet. Eesti, toit, inimesed, koht. Minu haigus, mis algas juba kolm nädalat tagasi, pole kuhugi taandunud, vaid võtnud külmemas kliimas hoogu juurde. Kuid ma tahan kirjutada, tahan kirjutada nüüd, kui kõik on veel värske ning iga uus mõte haarab kaasa järjest uusi mõtteid.

Mul on olnud väga toredaid hetki Eestis, mis on selle reisi rohkem kui küll ära teeninud. Ning, kuigi meel on kimbutavast haigusest mõru, hoian pead püsti, sest ma tean, et enne tuleb minu juurde palju sõpru-sugulasi, kui mu jalg jällegi astub siia (vähemalt mitte koos perega). Kõige paremad hetked on siin ning selles järjekorras, mis mu tukslevasse pähe ilmuvad:

Rakvere Aqva Spa & Pihlaka kondiiter

Ma polnud väga kindel sellest spast, kui sõitsime mööda tühja maanteed Tartust Rakvere poole. Kõik tundus nii külm ja mahajäetud ning poolel teel hakkas tuiskama lund. Kuid olin väga meeldivalt üllatunud, kui Rakveres ootas meid ees väga moderne ujumiskeskus koos mõnusate saunade ja sõbralike töötajatega. Vesi ei olnud liiga kloorine ning pea kõik basseinid olid kehahellitavalt soojad. Minu noorem tütar hakkas kurtma tühja kõhtu ning kuna mul oli meeles, et spa juurde sõites nägin Pihlaka kondiitrit (ühed parimad tordid tulevad sealt), seega läksime oma kere turgutama just sinna. Ees ootas meid jällegi suurepärane klienditeenindus, kuid see oli ainult meeldiv vahepala suurepärasele söögile. Mina tellisin paneeritud kana ja Igor sealiha meega - see oli parim söök, mida oleme saanud nii Sloveenias kui ka Eestis. Lihtsalt vinge! Kaasa ostsime veel torti, kooki, salatit ja marineeritud kala ning kana - hinnad on väga sõbralikud ning igas letis oli mõni toode soodushinnaga.

Hiinaka õhtu koos sõpradega

Tegelikult pean alustama juba esmaspäevast, kui mu sõbrannal oli vaba päev. Käisime Raadi, Puiestee tn ja Kuperjanovi kaltsukatest ning me kõik leidsime mõned vahvad riided. Näiteks Igor sai endale tumeda ülikonna, mis oli kui talle valatud, täpselt 25 euroga. Mina ühise suvise kleidi - vahemärkus, hetkel on Sloveenias juba 24 kraadi sooja! - mis kulub mulle kodus varsti ära. Lisaks veel pudi-padi, kuid parim tunne oli siiski tuhnida ja leida - ma jumaldan kaltsukajahti! Kolmapäeval kogunesime Kristi juurde ja tegime "pisikese" hiinaka tellimuse ning sõime kõhu mõnuga täis. Õhtu jätkus kuni kella üheni, kui uni hakkas lõpuks peale tulema. Aitäh kõigile, kes tulid - te olete parimad!

Soe külalislahkus

Me sõitsime Eestisse 25 tundi, mille sisse mahtus tunnine peatus Poola mäkis, paar-kolm tankimist ja lühikesed pissipeatused. Ülejäänud aja oli meie truu ratsu teel ning sõitsime aina edasi ja ei sammugi tagasi seekord. :D Tartusse jõudes ootas meid Mari, kes peale selle, et andis meile Tartus öömaja, kostitas kõige hea ja paremaga. Pühapäeval käisime ka mu ema juures, kes ootas meid väga ja meie samamoodi - pole ju üksteist ilmatu aeg näinud. Nagu ikka oli ta valmistanud söögi ja no teadagi neid emade sööke - lihtsalt oivalised!  Ühe öö veetsime me endise elukaaslase vanemate juureks. Lisaks sellele, et nad on tõelised armsad ja soojad inimesed, on nende kodu alati avatud ning ka lastele meeldis seal väga. Praegu oleme mu õe juures ning sellest saan juba varsti lähemalt rääkida. Kuid kõikidele, keda ma siin nimetasin - suur, suur aitäh! Me kõik oleme siiralt tänulikud, et olime oodatud. Suured ja soojad kallistused!

Fotosessioon Raili Adosoni juures

Kes mu blogi on varem juba lugenud, teavad, et tahtsin minna perega Tartus pildistama. Ja kuigi pühapäeva hommikul tundsin ma ennast juba väga halvasti, võtsin ennast kokku ja läksime stuudiosse. Praeguseks olen näinud meie tunnise sessiooni pilte ning ma olen 200% rahul! Soovitan Raili Adosoni, sest esiteks ta teab, kuidas sind sättida pildile, et tuua välja parimad jooned ning mis kõige olulisem - ta oskab nii suurte kui ka väikeste inimestega koostööd teha. Kahtlesin alguses, kui hästi suudab ta Anne Maid pildistama, kuna tegemist on vaikse ja tagasihoidliku neiuga, kuid Railil on võluvõimed, mille tulemuseks on suurepärased fotod. :)

Postituse lõpetan päikesepaisteliste, kuid külmade piltidega Tallinnast. :)








4 Responses to “Õnnelikult Eestis”

  1. Teretulemast Eestisse! Soe äratundmine haaras mind Rakvere Aqua Spa`st lugedes. Käisin seal kolleegidega paar nädalat tagasi ja mis seal salata - Pihlaka kondiitrist lahkusin järgmisel päeval kahe suure karbi kookidega. Veel praegu mõtlen nende juustupallide peale, mida ... võtsin sealt liig vähe :) Naudi! Ja küll Sa terveks saad!

    ReplyDelete
  2. Aitäh, kallis Stella! Tervis juba paraneb. :)

    Ma saan sinust täiesti aru - ka minagi mõtlen kõigele sellele, mis kondiitripoodi maha jäi ja miks ma ikka rohkem kaasa ei võtnud. :P

    ReplyDelete