Thursday, April 17, 2014

Olen õnnelik // Iga päev õpin midagi uut



Hommikul, kui ärkasin, ei viitsinud kohe sooja teki alt välja pugeda ning ninaots väljas, sirvisin Instagramis erinevaid fitnessi kontosid. Leidsin ühe toreda neiu piltide hulgast "Aitäh" lillekese, mille ümber oli kirjutatud kõik, mille üle ta tänulik oli. Minusse tekkis mõnus äratundmine, sest enamik asju tema nimekirjast on ka minul olemas. Kuid, kas ma olen kunagi mõelnud, et ma olen õnnelik inimene, et saan öelda välja oma arvamuse või käia turvaliselt tänaval - võib olla vahest harva, kuid tegelikult väga mitte.

Olen õnnelik, et mul on võimalus iga päev midagi uut õppida. Viimane aasta Sloveenias on olnud meeletu nii mõneski mõttes. Üheks parimaks saavutuseks, peale kolimist, pean just uute töökogemuste ning fotograafia oskuste omandamist. See nädal lugesin erinevates fotoblogides, kuidas teha stuudiopilte. Mulle väga meeldivad need fotod, mille püüdsin kaamerasse Igori vanematekodus, kuid Ljubljanas mul ei ole võimalik leida nii maalähedast tausta. Ning seega tuli otsida uus lahendus.

Peale mõningat otsimist, osutus mu lemmikuks Shopify leht, kus räägitakse võimalikult rahasäästvast ja kvaliteetsest toote pildistamisest. Valge paber - olemas, statiiv - olemas, kaamera - olemas, tahtmine - olemas.. las käia! Kui ma olin oma mini-stuudio valmis seadnud, vaatasin nõutult ringi - no mida kuradit ma nüüd pildistan. :D Esimeks korraks võtsin ette oma lemmik huulepulgad, millele andsin ka nimed, just selle järgi, mis emotsioone nad tekitavad. Ja igaks-juhuks ka päris nimed, kui kellelegi mõni toon peaks meeldima. :)


Ma olen esimese korra kohta päris rahul. Töötlust tegin minimaalselt, veidi teravamaks ja udusust ära, kergelt saturatsiooni värvidele. Päris valget tausta ma ei jätnud ning seega lisasin PicMonkey's Dusk'i või Rapture'i.


Töötlemata (näha on ka paberiäär :D )

Olen tänulik selle eest, et oman võimet kasutada googlit, mul oli võimalus õppida koolis inglise keelt, osata järgida õpetussõnu ning kirjutada blogisse piisavalt hästi, et mu huvitav tekst varjutab mu kohutava eesti keele. :)




6 Responses to “Olen õnnelik // Iga päev õpin midagi uut”

  1. Väga ilus lahendus! Ma olen ise ka natukene pead murdnud selle üle kuidas mingeid tooteid pildistada. Mitte, et mul vaja oleks, aga lihtsalt huvi pärast :)

    http://ww3.sinaimg.cn/bmiddle/7b3f7467jw1e4ybb99vrij20c8176n0x.jpg see on ka päris huvitav mõte mille järele proovimist ma aina edasi lükkan :D

    Sa võiksid tegelikult täitsa teha postituse, et milliseid fotoblogisid sa loed ja kuskohast inspiratsiooni ammutad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Britt!

      Wow, mulle väga meeldib see õpetus seal lingil! Põhimõtteliselt saab ju nii igasugust tausta pildistada. :)

      Kui aus olla polegi mul kindlat inspiratsiooni allikat, nopin siit ja sealt. Kuid nüüd mul on rohkem aega ja hakkan ennast harima - loe: rohkem internetis passima. :D

      Delete
  2. Oh, peaks ka proovima, ma pole tulnudki selle peale, et ise pildistamiseks valge alus vms teha, siiamaani olen aknalauda kasutanud, mis ei jäta just hiilgavat tulemust :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui ma vanal hallil ajal veel ehteid tegin, siis mulgi oli põhiline paik pildistamiseks aknalaud. Kuid jah, seal jääb alati midagi segama. :)

      See lahendus on väga lihtne, kleepid suure valge paberi toolile või seinale ja ongi palju valget tausta. :)

      Delete
    2. Woohooo, Sunnyst sai esimene "katsejänes". Ta saadab Sulle pühadetervitusi :)
      http://static3.nagi.ee/i/p/932/4/23301223f85f0c_o.jpg

      Delete
    3. Whoop! See on nii äge pilt!!! Pühadepaid Sunnyle.:)

      Delete