Monday, April 28, 2014

Kevadised ehted võitis..




In Love in Ljubljana kevadine kingiloos on lõppenud ning mul on hea meel teada anda kahest võitjast! Just kahest, sest mulle meeldib teha üllatusi. :)










Kaks lillelist kaelaehet sai endale Andra Pant, kes kavatseb sel kevadel kooliga ühele poole saada ning 
ilusate ilmadega võtta ette midagi spontaanset. Palju õnne sulle!


Teine, lisaauhinna võitja, on keegi, kes on jälginud minu blogi juba mõnda aega. Tema kommentaarid on alati väga positiivsed ja julgustavad mind veelgi rohkem blogiga tegelema. Mõnikord pole meil endalgi aimu, kui lihtne on aidata inimesi enda ümber.
:)





Palun võtke minuga ühendust inloveinljubljana@gmail.com


Aitäh kõigile, kes võtsid osa! Mul on siiralt hea meel, et mul on nii palju toredaid blogi sõpru. :)







4 Responses to “Kevadised ehted võitis..”

  1. Replies
    1. No ma ei tea, oled sa Andra või oled sa hoopis Poku. :D

      Delete
  2. Oi kui vahva üllatus :)
    Aitäh sulle armas Jaanika!

    ReplyDelete