Sunday, April 20, 2014

Jaanika paneb tarka - Näonahk

Mul on tunne, et see on vist eestlaste omapära omada suurepoorilist ja kombineeritud/ õlist nahka. Ausalt öeldes pole ma Sloveenias veel ühtegi sellist kraatrinägu nagu mina kohanud. :D Kui me esimest korda Igori emaga Vestige Verdanti maski proovisime, arvas ta, et Igori vend peaks ka maskiga oma nägu mökerdama, kuna tal on ju NII suured poorid. Peale seda mul läks küll meelest venda lähemalt uurida, kuid tavaliselt märkan ma selliseid asju. Pika jutu kokkuvõte - nende mõistes suured poorid tähendavad meie mõistes üsna pisikesi pooribeebisid.

Ma olen 99% kindel, et selline nahk on kohaliku ilma tõttu. Te ju saate aru, millest ma räägin, kui ütlen, et igasuguseid kombineeritud/ õlise näonaha kreeme on suht võimatu kasutada, kuna need kisuvad naha nii pingule nagu keegi tõmbaks patsikummiga juuksed kõvasti kinni. Või kui pesta nägu näiteks teepuuõli seebiga, tuleb kiiresti kreemitada, et nägu kuivama ei hakkaks. Pole midagi hullemat nahale, kui külm-külm tuul ning ninaotsa näpistav pakane (sama lugu on ka liigse päikesega). Ning, mis muud jääb nahal üle, kui panna poorid tööle, et hoida ennast piisavalt niisutatuna.

Ma väga ei usu enam imetoodetesse, mis annavad täiesti uue ja kauni naha. Usun pigem, et parim kodune ravim on olla sõber oma nahaga (isegi kui poorid jäävad), ning sellega saab hakkama igaüks, igas vanuses. Minu soovitused on sellised:

- Joo piisavalt vett (vähemalt 1,5 liitrit päevas)

- Unusta suitsetamine ning ära viibi seal, kus teised suitsetavad

- Söö piisavalt värsket kraami - eriti head on marjad, avokaado, roheline salat, küüslauk

- Kaitse nahka liigse külma ja otsese päikse eest

- Kasuta võimalikult looduslikke näo- ja kehahooldustooteid (nahk on suur organ, ning erinevalt sinu maost ta ei suuda lõhkuda kahjulikku, mis sinna satub, veidi radikaalne, kuid phimõtteliselt peaksid sa nahale panema ainult seda, mida ka sööksid :D)

- Minimaalselt alkoholi (mine peale pidu peegli ette, kas sealt vaatab vastu värske kaunis naine - I don't think so!)

- Trenn ja värske maaõhk (kuna need on halba teinud).

- Ole õnnelik ja stressivaba (pakun, et see on eelnimetatust kõige raskem)

Ja nüüd kiidan ennast, kui ilus, tark ja osav ma olen. :D Tegelikult olin ma väga üllatunud, et mulle pakutakse siin vanuseks palju vähem, kui ma olen. Ning suured silmad tehakse selle peale, et mul on ka lapsed. Oh õudust, need peaksid ju naisest kohe vanainimese tegema! 

Ja nüüd paar nippi, mida ei leidu kreemipotsikus ja poest osta ei saa.

Kohutavalt hea elukaaslane ja kohutavad lapsed. :D



Meie plaanid olid hoopis muud, kui blogida ja niisama kodus mõnuleda, kuid vihmane ilm tegi omad korrektuurid. Kuid juba homme on blogis tulemas giveaway ja minu meelest on auhinnad igati loosimises osalemist väärt - stay tuned!






9 Responses to “Jaanika paneb tarka - Näonahk”

  1. Mina olen ka korralik kraatrinägu, see on hullem kui needus :D Õnneks viimasel ajal on õiged tooted asja veidi leevendanud :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, tean seda tunnet! :D

      Ma katsetan ka praegu uusi tooteid, mis on looduslikud ning neist räägitakse blogides ainult head. :)

      Delete
    2. Looduslikud tooted on tõesti head, mina pole veel mitte üheski looduslikus tootes pettuma pidanud. Mida vähem keemiat, seda parem :)

      Delete
  2. Kraatrinägudest rääkides, siis mina olen pool elu aknega pahuksis olnud ning LÕPUKS on kätte jõudnud aeg sõlmida oma näonahaga rahu. Olen peaaegu kõike proovinud, looduslikust Prisma lettideni ning jäin pidama apteegikosmeetikal ning pole paremat klappi kui Babe Stop AKN sarjaga. Uskumatu, aga nii see on.

    Ja muidugi, sellega, et välised tegurid nagu mees ja super laps(ed) on ka väga suureks boonuseks. Ainult kanavarvastele vist väga kaasa ei aita. Kuigi naerulohukesed-kurrukesed on armsad, öelgu mis tahes! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Õige! Ma olen alati arvanud, et vana, täis kritseldatud märkmik on palju huvitavam lugeda, kui uus ja laitmatu, mis alguses võib ju ilus tunduda, kuid sisult on tühi. Elagu vanad kortsus märkmikud. :D

      Kas apteegikosmeetika võib panna ühte patta loodusliku kosmeetikaga? Siiani olen sealt piirdunud beebile hooldusvahendite ostmisega.

      Delete
  3. Kusjuures BABE kosmeetikat STOP AKN sarjast kasutan ma ka ja kiidan, mõnda aega tagasi kirjutasin blogis ka, hoiab näo punnidest puhtana aga looduskosmeetikaga ühte patta kindlasti panna ei saa, kuigi tooted sisaldavad mõningaid kasulikke koostisosi, mis aitavad vistrikega võidelda. Apteegikosmeetika on aga kindlasti parem kui toidupoe kraam ja läbinud erinevad uuringud/testid.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Kairi! Tahtsin just öelda, et sul on väga head arvustused, mis on mulle juba mitmeid kordi abiks olnud. :)

      Delete
    2. Aitäh, mul on hea meel, et olen saanud abiks olla :) Üritan edaspidigi arvustustega vaeva näha, suuremalt jaolt mu blogi ainult neid sisaldabki ning siis tuleb ka korralikult, läbimõeldult ja õiglast hinnangut andes neid kirjutada. Positiivne tagasiside paneb veel rohkem pingutama, et teistel huvitav ja kasulik neid lugeda oleks :)

      Delete