Saturday, April 26, 2014

In Love in Ljubljana armastab - ArtDeco



Kas teil on mõne brändiga nii, et võite kinnisilmi valida tooteid ning igaüks neist sobib nii hästi, et usaldate seda brändi alati? 

Kui ma veel vaene üliõpilane ja tudeng olin, hakkas rahakott peale ainult odavamatele nimedele nagu Manhattan ja Maybelline. Ja ma olin rahul. Olin rahul kuigi ninaots hakkas jumestuskreemist kiiresti läikima (a kas saab ka muudmoodi?), ripsmetušš pragunes silmade alla ja lauvärv kogunes vagudesse. See kõik tundus siis nii normaalne ning ma tõesti arvasin, et ükski meik ei peagi kaua peal püsima. 

Läks mööda mitmeid aastaid. Maybelinne'lt läksin L'Orealile üle. Nojah, jumestuskreem pole kunagi piisavalt hele nagu minu nahk (ja siiamaani on nende jumestuskreemidega nii :D), kuid ripsmetuššid on neil enamus väga head. Isegi siis ei osanud ma vaadata, uurida, avastada teisi brände - praegu mõtlen, kas keegi oli mulle klapid silmade ette pannud, miks ma küll olin lojaalne ainult ühele?


Oma esimese ArtDeco toote ostsin peale seda, kui läksin sõbrannaga klubisse jalga keerutama ning enne pidu meikisime tema juures. Nagu ikka tuhnisime üksteise meigi kallal ning avastasin tema ArtDeco lauvärvid - jah, need pisikesed nunnud, mida saab ühekaupa osta. :) Ja sealt sai alguse minu armastus ArtDeco vastu!

PS Ei halvusta ühtegi odavamat brändi, lihtsalt mulle osad tooted ei sobinud!

Ma ei ole küll proovinud kõiki ArtDeco tooteid, kuid siiani pole saanud ühegagi neist vastu pükse. Hetkel on minu lemmikud just need:



Volume Sensation Mascara
Suurepärane ripsmetušš väikeste ripsmete omanikele! Juba ühe kihiga on võimalik kasvatada endale kaunid volüümikad ripsmed. Ettevaatlik tasub olla alumiste ripsmetega ning eelnevalt kammida läbi, et suur hari iga karvakese kätte saaks. Hind 15 €


Soft Contour Lip Liner (32)
Mulle meeldis see huulepliiats juba sellepärast, et see on keeratav. :D Mida vähem teritajaga mässamist, seda parem. Olin meeldivalt üllatunud, kui mugav seda pliiatsit on kasutada ning, kui hästi sobib toon 32 erinevate huulepulkadega - roosast kuni lillani välja. Laineri ühes otsas on ka pintsel, millega saab vajadusel huulepulka peale kanda. Kindlasti panen kunagi jälle selle toote oma ostukorvi! Hind 7 €



High Performance Lipstick (497)
See huulepulk on nii maagiliselt pehme ja toon on piisava pigmendiga ja samal ajal mitte liiga tume, et ma nimetaksin seda üheks parimaks ostuks üldse. Ma ei armasta kauapüsivaid huulepulki, sest need kuivatavad mu huuli ning seega ei näe vajadust osta neid eriti kangeid huulepulkasid. Kuid see ArtDeco toode on nagu kiisupai huultele - siidine huulepulk teeb huuled piisavalt säravaks, kuid ei kuivata neid üldse. Ja no vaadake seda pakendit - huulepulkade 007! Hind 15 €



Camouflage Cream 
Käisin seda peitekreemi vähemalt sada korda poes näppimas. Olge mureta, testerit ma tühjaks ei proovinud, sest enne otsustasin toote ära osta. :D Varem kasutasin vedelamaid peitekaid, mis kahjuks ei aidanud mu tumedate silmaaluste ja laikuda vastu näos. Kuid Camouflage Cream õigustab oma nime 100%! Kamuflaaž toimib nii hästi, et kõik mu vanad peitekreemid läksid nurka seisma ja häbenema. :D See toode on kindlasti top 3 parima toote hulgas mu meigisahtlis (mhm.. sahtlis, sest kotti mu meik enam ei mahu). Hind 6 €


Peale minu fännab ArtDecot veel mu õde ning viimati, kui ma Eestis olime käisime Sikupilli Rosalindis. Kuigi mulle see pood ei meeldi nende müüjate pärast (seekord ei rääkinud üks müüja mitte ühtegi sõna, "aitäh" ja "palun" eest ta vist palka ei saa), siis läheksin sinna uuesti, sest NII paljud AD tooteid oli soodushinnaga ja savi need müüjad. :D

Ma loodan, et teile meeldis su tänane postitus minu lemmik brändi kohta ning heameelega kuulaksin, millise firma tooteid leiab kõige rohkem teie buduaaris. :)







12 Responses to “In Love in Ljubljana armastab - ArtDeco”

  1. Mina soetasin hiljuti ArtDeco kulmupuudri, see on ülimõnus! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen lugenud selle kohta ja blogijatelt tuleb ainult kiidusõnu. :)

      Delete
  2. Mul on üks Artdeco nude huuleläige, LEMMIK! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lahe! :) Ma pole nende huuleläikeid veel proovinud, tähendab, pole veel jõudnud. ;)

      Delete
  3. Ohh ma kunagi kasutasin ka seda camouflage peitekat ja olen selle täitsa ära unustanud!:) See on ju nii hea kraam et pean selle uuesti endale hankima;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja hind on ka täiesti soodne nii hea toote kohta! :)

      Delete
  4. Mul ka see Camouflage Cream lemmik... Praegu on mul isegi 3 erinevat tooni ja alati on üks "taskus" kaasas, sest sellega on nii hea pisivigu peita :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh vinge! Milliseid värve sa kasutad? Huvitav, kas see rohekas oleks silmaalustele hea? :)

      Delete
    2. Ma arvan, et see rohekas on just punastele kohtadele hea (punetus, vistikud jms). Tumedatele silmaalustele sobiks midagi kollakamat, oranžikamat.

      Delete
    3. Mul hetkel on Camouflage Cream nr 3 (pruunikas) ja Camouflage Cream nr 1 (kollakas, peidan oma tumedaid silmaaluseid ja vajadusel katan tsipa selle pruunikamaga), kahjuks kolmandal olen karbi ära visanud ja potsik on nii ära kulunud, et numbrit enam ei näe.
      Aga need tõesti lemmikud :)

      Delete
  5. Artdeco teeb tõesti oma kvaliteediga nii mõnelegi high-end kosmeetikale silmad ette, kuid hind on nii hea, nii hea!
    Suurepärane postitus, Jaanika! Käin su blogi ikka iga päev piilumas ja imestan, et kus ma küll varem olin :)

    Beauty Bubble Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. ArtDeco on tõesti 5+!

      Panid mu nüüd punastama. :) Mõnikord läheb veidi aega (minul siis) enne, kui saab blogi tööle nii, et ise rahul ja lugejad ka ning tullakse uuesti ja uuesti tagasi!


      Delete