Tuesday, April 22, 2014

Huumor - Ood lauvärvile












Kui saad oma esimese Urban Decay Naked Paletti, tunned just nii:

Kallis sõber, kus oled nii kaua küll olnud (tantsid ja laulad "where have you been all my liiiiife)

Ma ei teadnudki, et ma oskan oma silmi värvida!

Sa oled külm, kui ma olen Jääkuninganna

Sa oled soe, kui ma olen Ema Teresa




Nii raske on lõpetada silmameiki.. tuleb.. panna.. veel.. ühte.. värvi... ainult ühte!

Sinu pintsel on pehmem kui kassipai

Ja sinu peegel - ma mahun siia kõikide sõbrannadega!

Mul on ainult üks soov - palun kesta igavesti!











Oot, kaua on üldse lauvärvide säilivusaeg?




:)




8 Responses to “Huumor - Ood lauvärvile”

  1. Oeh, ma olen niiiiii kaua seda nillinud,aga ma lihtsalt ei suuda selle eest seda summat välja käia. Aga sellest hoolimata käin umbes korra nädalas Sephoras näppimas :D

    Ootan siis pilte sellega tehtud silmameikidest :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui ma aasta tagasi töökaaslaselt kuulsin, et ta ladus mingi lauvärvi eest 50 euri, mõtlesin - täitsa loll peast! :D

      Ja siin ma nüüd olen. Viskaks ülejäänud värvid prükkarisse, sest ükski pole teine, mis mul on, pole nii hea pigmendi ja kestvusega, kui Naked palett. Väärt igat senti ja rohkemgi veel. :)

      Delete
  2. Olen ka kaua mõelnud mõne Naked paleti soetamisest, need on imelised! Ning lauvärvidel peaks olema säilivusaeg umbes 2 aastat, kuid ehk on mu postitusest kasu täpsema info leidmiseks - http://dodolce.blogspot.com/2014/03/how-long-does-make-up-last.html ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei ole suur toodete soovitaja, kuna usun, et tulemused on inimestel erinevad. Kuid Naked plalett sobib kindlasti enamikule suurepäraselt. :)

      Väga põnev ja kasulik artikkel, Eneli!

      Delete

  3. Uskumatu, et meigipaletist annab nii huvitavaid pilte teha :D
    Väga lahedad!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Läksin proovima ja no näed, mis pildile hüppas. :D

      Aitäh!!

      Delete