Wednesday, April 16, 2014

Ei iial - Aliexpressi meik



Ma olen praegusega seisuga jõudnud tellida endale palju põnevat Aliexpressist - näiteks LPS mänguasjad, nukukleidid, kaks nutitelefoni, tahvelarvuti, kellasid, ehteid ja riided. Kõige rohkem olin rahul asjadega, mis läksid lastele ning muidugi meie nutikad, mis on lihtsalt üle prahi! Kahjuks pidin tõdema, et tellida võib ka asju, milles polegi nii väga pettunud, kuid et pigem tekib mõte - mis mul küll arus oli. :D


Esimest ja viimast korda tellisin Aliepressist meigitooteid. Ma isegi ei tea, kust alustada nende kirjeldamisel.. Võtame esimeseks silmavärvi paletti - tegelikult pole neil väga vigagi, arvestades, et maksin selle eest 6 dollarit. Kuid minu jaoks täiesti kasutu oma nõrga pigmendi tõttu ja ma näen neid ainult sellega, et see hiigelsuur karp hakkab ruumi võtma. Kui keegi tahab, võin ära anda. Muidu lendab prügikasti.



Ripsmetuššid - super öka! Esiteks see hais, mis tuleb tuubist, ajab mind lausa öökima. Ma ei tea, kas miski veel lõhnab nii rõvedalt keemia järele. Teiseks tušši konsistents on nagu rõve must lima. Kui vaatate harjaste pilte, siis tundub nagu seal oleksin kassikarvad kinni ei jäänud. Ei, see on hoopis tušš, mis venib seal nagu tatt. Uudishimust siiski proovisin ära - täiesti kasutu tušš, mitte grammigi ei jäänud ripsmetele. Prügikasti.


Palun olge targemad ja ära lisage Aliexpressi meiki ostukorvi. Ausalt öeldes, ma ei arvanud, et saan sealt originaaltoodetele sarnase kauba, kuid samas ma ei osanud undki näha, et koju tuleb selline kräpp. Loodan, et sain olla kasulik teistele ali-hulludele nagu mina. :)




8 Responses to “Ei iial - Aliexpressi meik”

  1. Ma olen selleks tellimiseks ja internetis shoppamiseks veel liiga algeline- mulle meeldib käia asju vaatamas, katsumas, proovimas. Nende meigitarvetega olen ise saanud koduses selveris vastu pükse, ostad mingi 2-3 euri maksva lauvärvi ja tegelikult on ka neid karpe, mida ma ei olegi kunagi avanud :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen sinuga täiesti nõus - kui saad toodet proovida, katsuda, nuusutada on ikka hoopis teine asi. :)

      Ma õnneks ei käi supermarketites, kus tuleb impulsiivseid oste päris tihti. Eriti rahakoti röövlid olid Selveri laadapäevad, kus lihtsalt pidi oma korvi ääreni täis toppima - olenemata, kas neid asju siiski oli tarvis.

      Viimasel ajal otsin enne netist arvustusi, et mitte krahmata endale tooteid, mida pole kellelegi tarvis. Kuid vahel saab kiusatus minust võitu. :D

      Delete
  2. Mitte sellel teemal rääkides, ütlen, et mulle väga meeldib Sinu siirus ja otsekohesus! Ja taustapilt (üleval) on imeilus :) Maakodu tunne tekib! {Ilusat Suurt ja Vaikset Neljapäeva :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi aitäh, Egelt! Mul on väga hea meel kuulda, kui inimesed loevad mu blogi mõttega kaasa ja tunnetavad seda õiget sõnumit, mida ma soovin edasi anda. :)

      Sullegi mõnusaid pühi!

      Delete
  3. amazing blog! i really like your posts:) im new bloger here and I´ll be happy, if you check mine! :) anovam.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, thanks! I will check your's also. ;)

      Delete
  4. Uskumatult jahmatamapanev, missuguseid knock-offe isegi meigitoodetega tehakse! Sinu piltidele peale vaadates ei saanud ma tükk aega aru, et kas see tõesti on võimalik, sest pealtnäha meenutavad pakendid ju 100% originaale. Pidin lausa The Balmi lehe lahti võtma, et originaalkarbi sisu pilte võrrelda Aliexpressi omaga. Värvitoonid on tõesti teistsugused, aga kõik muu (ehk pakend) tundub ju pea üks-ühele sama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei imesta, kui The Balmi tehase kõrval on teine, knock-offi tehas. :D

      Delete