Sunday, April 06, 2014

Aliexpress - Zopo ZP998




Täpselt 1. märtsil kirjutasin ma postituse Igori Inew V3-st, millega ta on siiani väga rahul. Ega minagi saanud kehvem olla ning peale paari nädalat valimist, sai minu uueks nunnuks Zopo ZP998. See telefon ja sama mudel on ka 8 parima Hiina telefoni seas (Gizchina jutu järgi). Loomulikult oli see abistav telefoni otsimisel - kuid peamiseks olid siiski telefoni parameetrid ja inimeste muljed.

Kuid lähen kohe telefoni tellimise juurde. Seekord lisasin erilist rõhku müüja valimisel - isegi hind polnud kõige määravam. Kuid samas läks väga hästi ja leidsin kõige odavama hinnaga ning 100% positiivse tagasisidega kasutaja (ning feedbacke oli seal palju). Telefoni ostsin reedel ja juba järgmise nädala neljapäeval oli mu uus ja edev nutifon käes. 



Miks just Zopo ZP998?

5,5" ekraan, nahka imiteeriv tagakaas (nagu Note III), 2 G RAM, tagumine kaamera 14 MP, aku 2400 mAh, 16 G ROM, CPU Octa core. Nii 10 $-ga sai juurde veel lisaaku ning kingituseks oli kaasa pakitud igast nänni. Kuigi paljud pistavad kisama, et jeerum, kui suur telefon, mahub mulle Zopo ZP998 ideaalselt kätte. Ning samas on ta piisavalt suur, et asendab ka tahvelarvutit. 

Pakk tuli minuni DHL-ga ning jällegi maandus lennuk Hong Kongist Saksamaal. Karbil oli kenasti ka CE peal, mis tähendab, et telefon vastab meie nõutele. Ning sama nagu Inew V3-ga, on Zopo ZP998 müügil ka Euroopa poodides. Kõik läks jällegi kenasti paki saamisega. ;)

Minu arvamus

Telefon on minu jaoks väga kiire - saan mängida kõiki mänge ning internetti on väga mõnus kasutada. Erilised lemmikud on muidugi pildid. Ning kuigi mulle meeldib kasutada fotoaparaati, on hea, kui pidevalt on kaasas hea kaameraga telefon. Võite vaadata minu Instagrami pilte ning alates sealt, kus on roosade tulpidega pilt, tulevad edasi kõik (Tallinna vanalinna pilt on tehtud õe Iphone 4S-ga) Zopo ZP998-ga tehtud pildid. Ainsana mulle ei meeldinud telefoni ikoonid, kuid nagu piltidelt näha, vahetasid need IOS 7 omade vastu. :D

Aga, mis ma siin ikka jutustan - pildid räägid enda eest. PS Otsisin telefonile kotti ja kõige paremini sobib see Samsung Note II omasse nagu minulgi on. :)












7 Responses to “Aliexpress - Zopo ZP998”

  1. Väga viisakas näeb see telefon välja, ei usuks, et see on sellisest kohast tellitud. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eksole! Ma poleks ka kunagi julgenud tellida, kuid nähes töökaaslase Hiina nutikat, hakkasid näpud sügelema. :P

      Delete
  2. Kas oleksid nõus ka tellimise linki jagama, et saaks ka sattuda kindla ja kohale tuleva telefoni otsa? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei,

      Ikka! Tegemist on tõeliselt kliendisõbraliku müüjaga ja jätkuvalt on 100% tagasiside sellel telefonil - http://www.aliexpress.com/item/ZOPO-ZP998-MTK6592-Octa-Core-Phone-5-5-IPS-1920x1080-2G-RAM-16G-ROM-Android-Smart/1610098574.html

      Vaatasin, et enam ei saa telefoniga akut kaasa osta, kuid nüüd on võimalik endale valida flipcase.

      :)

      Delete
    2. Suur aitäh, olen nimelt isegi telefoni otsingul, aga kardan veidi tellida niimoodi :) Kas oskad shippingu kohta ka veel asjalikku nõu anda, seal pakub shippinguks sweden post, tnt ja ems? Ma ise ei ole nii suurt asja Hiinast varem tellinud ja ei tahaks väga tollile ka maksta :)

      Delete
    3. Nii, vaatasin juba eile üle ja enam pole seal DHL-ga transport nagu mina sain valida. Kuid ma pakun, et TNT-ga on sama lugu - nad oskavad sulle paki kenasti probleemideta kohale tuua. Vaata üle kommentaare, kas kellelgi on olnud probleeme ning kirjuta müüjale oma küsimuse kohta. Neil on väga suurepärane klienditugi ning nad teevad kõik, et kliendil hea meel oleks. :)

      Delete
  3. Olen uue telefoni otsingul ja mind üldse ei tõmba tavalised Samsungid jne, kuid kahjuks selle müüja link enam ei tööta. Tuleb vist ise uus müüja otsida ja loota parimat :)

    ReplyDelete