Thursday, March 06, 2014

Milline on sinu tumedam pool?


Ma olen oma blogis käsitlenud pigem positiivseid lugusid- lemmiktooted, retseptid, sündmused jne. Kuid täna tahan ma rääkida endast lähemalt, et teil ei tekiks muljet nagu ma oleksingi ainult kena ja tore inimene. :D Ka minul on vead, mille üle ma pole uhke.Võiks isegi öelda, et mõnikord on need üsna masendavad, kui mõtlen hiljem järele, mida kuradit ma tegin. PS selle artikli suunas mind kirjutama tänane juhtum poes, millest ka lähemalt räägin.

Lähen kohe tänasesse päeva tagasi, kui mul oli ebameeldiv seik ühe inimesega poes. Käisin Anetel koolis järel ja teel koju otsustasime poodi minna. Anete valis endale šokolaadiga groissanti, Anne Mai Haribo kummikommid ja mina mustikaid ning karp liha. Kui me kassasse läksime, töötas ainult üks kassa ja saba oli veidi pikk. Juurde tuli teine kassapidaja ja ütles, et tulge siia. Kõigepealt läks sinna mees, kes oli minu järel, siis mina ja lõpuks mees, kes oli enne mind - üldsegi ilma tormamata, äsja avatud kassasse jõudsid enne need, kes olid lähemal. 

Kui ma olin oma kauba lindile pannud, pani asjad sinna ka minu taga seisev mees (see, kes oli enne minu ees sabas). Vabandust, ma tahtsin öelda viskas - viskas söögi ja viskas ka kollase pulga. Ma vaatasin talle otsa ning sain sellise pilgu osaks, et ta tuleb mulle kohe kallale. Ei osanud midagi mõelda selle peale, no võib olla oli tal halb päev vms. Seisime aga rõõmsalt edasi ja jutustasin lastega taimest, mille keegi oli lindile pannud. Korraga märkasin silmanurgast nagu see kuri mees mu seljataga oleks midagi lindilt võtnud ja pannud toodete juurde, mis on lindi ääres. Kiikasin üle õla, kuid ei märganud, et midagi oleks kadunud - ju siis pani oma Twixi riiulisse tagasi. 

Kui tuli minu kord maksta, vaatasin lindile ja nägin, et midagi on puudu. Tormasin sellest mehest mööda ja nägin, et Anne Mai kummikommid olid pandud ära! See mees oligi võtnud minu kauba ja visanud kommipaki lindilt ära. Ja vot siis ma plahvatasin:

"What fuck are you doing? Why the fuck did you throw my candies away?  All becuase I got in front of you in line? Jesus fucking Christ!"

Ma olin nii ärritunud, et mu käed värisesid, kui toksisin pin-koodi masinasse. Kõik, mida see mees mulle vastas oli - mida, ma ei saa aru. Pakun, et ta oli nii piinlik, et pigem oli mõistlik vait olla. Kõik inimesed ümber vaatasid meid ja ma pakun, et ka tema taga seisnud inimene nägi, kuidas ta võttis paki ja selle lindilt eemaldas. Tulime üsna kiiresti koju, et ei peaks temaga enam kokku saama.. 

Nagu võisite juba isegi aru saada, olen kergesti ärrituv. Kergesti ja kiiresti ning hiljem analüüsin oma käitumist ning mõtlen, kuidas ma oleksin võinud käituda. Kuid ausalt öeldes sellistel hetkedel läheb mul silmade eest mustaks ning võimatu on rahulikuks jääda. See pole alati nii igas olukorras, kuid on situatsioone, kus ma lähen kohutavalt pöördesse - näiteks ebaõiglus ning ebaviisakus. 

Ma olen kindlasti kasvanud ja suudan nüüd rahulikum olla, kui varem. Mõnikord kasvõi loen numbreid, kuni tunnen, et pole enam ärritunud ja saan normaalselt rääkida. Sest hiljem on piinlik, et miks ma ei käitunud nagu viisakas inimene, tema ju oli nõme, miks ma pidin ise ka nii madalale langema? Nagu näha arenemisruumi on veel palju ja loodetavasti õpin igast kogemusest natuke juurde. Vähemalt saan aru, kui olen käitunud valesti ja see on minu jaoks väga oluline.

Ja kes mulle kunagi pimedas vastu jalutab.. oi-oi, haaran teid oma südamlikkusega, sest enamiku ajast olen ikkagi väga armas inimene! :D






4 Responses to “Milline on sinu tumedam pool?”

  1. Aaah... seda lugedes oleks ma nagu ise selle kirjutanud, mulgi juhtub selliseid asju kui lihtsalt ei suuda kontrollida seda, mis välja tuleb ja pärast natuke aega hiljem mõtlen, et miks ma nii ütlesin/tegin. Praegusel ajal üritan küll ennast tagasi hoida ja tundeid (ärritust) maha suruda kuigi seda on peaaegu võimatu ise kontrollida. Mitu tundi analüüsimist, käte värisemine ja see jube tunne sees on alati tulemus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hea kuulda, et ma pole ainuke hulluke - crazy people highfive! :D

      Delete
  2. Oled ju ainult inimene! Nagu me kõik :)

    ReplyDelete