Sunday, March 16, 2014

Meik up // Aidaa punnid!

Minu esimesed punnid ilmusid näole, kui saabus puberteet. Kui ma nüüd õigesti mäletan, oli tegemist paari õrna pooriga ninal ja mõne vistrikuga laubal. Oleksin praegu väga õnnelik, kui mu nahk oleks praegu nii nagu pubekana. :D Pisikesed poorid on praeguseks asendunud suurte kraatritega ÜLE näo. Kuigi laup on mul puhas ja sinna ei tule midagi, kogusid punnid oma väed hoopis lõuale ning see on nende lemmikkoht, kus pesitseda päevade ajal.

Pesta, nühkida, süüa korralikult, mitte suitsetada - teen seda kõike, kuid miskipärast näonahk ei parane mul siiski. Jah, on küll paremaid päevi, kuid aegajalt vahetuvad need koledustega, kui ei tahaks kodust väljagi minna. Tänu sellele, et loen paljusid ilublogisid, vaatan youtube' videosid, olen palju juurde õppinud, kuidas paari hea nipiga saan endale terveks tööpäevaks luua kauni näonaha. If you can't make it, fake it, onju? ;)

Kui varem kuulusid minu meigikraami hulga puuder, jumestukreem, ripsmetušs ja kulmupliiats, siis nüüd olen oma tavaariga pidanud ära kolima sahtlisse, sest ka kõige suurem meigikott jäi minu asjade jaoks pisikeseks. Täna näitan teile oma perfect kombinatsiooni, mida hakkasin alles nüüd kasutama ja ma pole veel kunagi nii rahul olnud! Kuid las pildid räägivad enda eest.


Never too old for duckface, right? :D

Nägu
Tooted kasutamise järjekorras

Revlon Photoready Perfecting Primer
ArtDeco Camouflage Cream (nr 15)
Revlon Colorsay foundation (nr 150)
Revlon Eyeprimer + Brightener (nr 003)
E.l.f Mineral Booster Sheer
Bourjois Bronzing Powder (nr 52)
Suvaline põsepuna

Minu lemmik brändideks on saanud Revlon, Artdeco ja Bourjois. Aidaa, L'Oreal ja Maybelline! Kas olete tähele pannud, kui tumedad jumestuskreemid neil on, eriti just L'Oreali omad?

Revloni praimer on üks imeline toode - kui mul oleks rohkem käsi ja jalgu, siis soovitaksin seda toodet 100 käe-jalaga kõikidele kombineeritud naha omanikele! See on uskumatu, kui kaua see praimer hoiab mu naha (eriti just nina) matina. Artdeco peitekreem on minu uus ja lemmik leid, mis katab kõik punnid ja punetused näol ning lõpuks ometi on ka mu sinised silmaalused kadunud. Ma pean Revloni jumestuskreemi sama heaks, kui Bourjoisi Healthy Mixi - võibolla pisut raskemini käsitletav, kuid tulemus on kindlasti parem. Revloni silmalau praimer on samuti minu lemmiktoode ning juba ostsin ühe veel juurde! Kui ma alguses polnud E.l.f-i puudriga üldse rahul, siis nüüd on see mu lahutamatu kaaslane - eriti meeldib mulle puudri õrnalt roosa toon, mis võtab ära kollaka tooni, mis võib tekkida jumestuskreemist. 

Ja nüüd tekkis mul uus küsimus - kas minu meikimiskogemustest piisab, et teha endale ise fotomeik? Tunnen ennast piisavalt enesekindlalt ning mul on veidi raskusi, et mahutada kellegi aega. Ehk siis vähemalt üks meigikunstnik on selleks päevaks juba bukitud ning ma ei tahaks ka liiga vara meikima minna. 

Loodan, et olin abiks kellelegi, kes võitleb samamoodi vingete täppidega näol ning otsivad lahendusi kasvõi nende peitmiseks. :)






Leave a Reply