Monday, March 24, 2014

Eesti - 5 päeva veel!

Ma olen saanud väga palju armsaid kommentaare, et minu blogis on ilusad pildid. Kuid ma ei tunne ennast erilise fotograafina, sest minu kogemused inimeste pildistamisega on üsna kehvad. Samas mulle meeldivad rohkem hoopis makrod, fookusest väljas taust ja värvide segunemine. Ma loodan, et minu lugejad ei pahanda, kui mu fotod jäävad veel päris pikaks ajaks selliseks nagu nad on. :) Siiski tunnistan - tahan rohkem areneda fotograafia alal ja olla parem!

Sellel nädalal, reedel algab meie retk kodumaa poole, et veeta seal imelised 12 päeva ning tulla tagasi rohkete elamustega. Niisiis, iga päev teeb ma ühe pildipostituse ja tänane läheb vihmase ilma leheromantikale, mille ma püüdsin kinni meie kontori hoopis. Ohhh, kuidas ma jumaldan töökaamerat, ta kohe tahab minuga hästi koostööd teha. 

Let the countdown begin!









Leave a Reply