Wednesday, March 26, 2014

Eesti - 3 päeva veel!

Kui ma kohe töölt ei lahku, võib mu pea otsas plahvatada! Nagu ikka tuleb enne puhkusele minekut ajada joonde kõik asjad, et töö laabuksid ka ilma minuta. Kuid hetkel on seda kõike liiga palju mu jaoks! 
                                              ----------------------------------------------------------------
Postitus jäi pooleli kuna tööpäev lõppes veelgi rajusemalt, kui see oli alanud. Unustame nüüd hetkeks töö ja räägin pigem millestki muust. Nimelt reede õhtupoolikul algab meie sõit Eestisse. Praeguse seisuga on kõik 3 meie pereliiget elanud läbi kõhuviiruse, kõik peale minu! Ja ma olen nii hirmul, mis võib reisil juhtuda.. Autoga on meil sõita pea 2000 km ja plaan on kohale jõuda laupäeva õhtul (22 h autos loksumist) ning juba järgmisel päeval on fotosessioon Raili Adosoni juures. Mõtlesin endamisi juba esmaspäeval, et kurat, tule nüüd kõhuviirus, et saaksin ka käia potti kallistamas, kuid ei. Hoiab vist ennast mõne erilisema sündmuse jaoks..



Saadke mulle hästi palju positiivseid mõtteid, et ma peaksin kuni reedeni ilusti vastu ja, et see kole kõhuviirus läheks minust lihtsalt mööda! Musid-kallid-õhpallid! :)




2 Responses to “Eesti - 3 päeva veel!”

  1. Aga oled sa mõelnud hoopis positiivsemalt ja et äkki ei saa sa sellest viirusest üldse osa :)
    Mida rohkem kardad, seda kindlamalt see sulle just kõige ebasobivamal ajal külge hakkab ka. Minu puhul on küll nii :D
    Loodan, et Teie reis kulgeb viperusteta ja et naudite igat päeva.
    Eriti nunnu oli lugeda su blogi lõpus Musid-kallid-õhupallid! See on nii armas lause/soov :) Mina olen iga kord postituse lõpetamisel kimpus nn lõpusõnadega, loodan, et sa ei pahanda kui su lauset vahel kasutan :)

    ReplyDelete
  2. Ma väga loodan, et võibolla läks mul haigus kergelt ja märkamatult üle,kuna ma ei jää just tihti haigeks. :)

    Aitäh kõikide ilusate soovide eest! Loomulikult. ;)

    ReplyDelete