Thursday, March 27, 2014

Eesti - 1 päev veel!

Käisin täna immigratsiooni ametis ja sain kätte oma elamisloa, mis on seekord viieks aastaks. Viieks aastaks! Kui ma eelmisel aastal raske südamega asju pakkisin, teadsin kindlalt, et olen siin täpselt viis kuud ja seejärel tulen tagasi Eestisse. Möödus täpselt aasta sellest ajast, kui mu lennuk Sloveenias maandus ning jällegi läksin elamisluba toatlema. Viisakalt küsiti kauaks. Mõtlesin. Samal ajal pakkud klienditeenindaja - viis aastat on meil maksimaalne..

Ja nüüd lähen ma tagasi Eestisse. Mitte küll päriseks, vaid pere ja sõpradega kohtuma, kohalikku sööki-jooki nautima ning kaunist Eestimaad kaema. Tunne on täpselt selline nagu ma polekski lahkunud. Vaatasin hommikul ilmateadet, kuulasin vannitoas telefonist Sky Plussi - kõik tundus nii soojalt tuttav ja üldsegi mitte võõras, kuigi olen uues riigis ja hoopis teises kultuuris elanud juba mõnda aega.

Mul ei ole reisi suhtes mingeid ootusi. Tahan lihtsalt olla ja näha. Kuigi plaanid on meil kõvad - iga päev läheme kuhugi ja saame kokku kellegagi. Kuid misiganes ka ei juhtuks (näiteks mõnel sõbral plaanid muutuva),olen õnnelik, et saan Eestis olla. :) Reisi tõttu on veidi närv küll sees - ma ei suuda ühe koha peal olla ja pean pidevalt tegutsema.

Kes mäletab mu decoupage'i postitust, siis kindlasti on teil meeles ka valge kandik. Lõpuks õnnestus mul kaunistada ka pisikesed lillepotid ning istutada sinna kaktused. Minu meelest tuli päris armas ning meie elutoa-köögi aknalaud meenutab lillemerd, pigem siiski taimemerd. :)








2 Responses to “Eesti - 1 päev veel!”

  1. Väga kihvtid lillepotid ja eriti meeldib mulle see kandik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Klaarika! :)

      Mulle ka väga meeldib. Kuid nüüd peaksin mõnda aega suure kaarega käsitööpoest mööda minema - olen sinna juba terve varanduse jätnud. :P

      Delete