Sunday, February 02, 2014

Meik up // Kulmud



Ma olen värvinud oma kulme nii kaua kui ma mäletan, et alustasin meikimisega. Ja nagu esimesest pildist näha, on mulle seda väga vaja. Minu loomulikud kulmud on heledad, hõredad ja väga ebamäärase kujuga. Jääb mulje nagu ma oleks kergelt haige, kui kulmudele pole värvi kantud. :D 

Nägin blogidest ja vlogidest esimest korda, et kulme saab värvida ka pintsliga. Ning selleks võib kasutada spetsiaalset kulmuvärvi, kuid asja ajab ära ka õiges toonis matt lauvärv. Esimest korda proovides ei jätnud mulle pintsliga meetod eriti muljet ja kasutasin oma lemmikut kulmupliiatsit edasi. Kuid vaadates, kui vingelt teeb blogija Liina kulmi pintsliga, proovisin uuesti ja asi sai rohkem käppa. Eriti meeldib mulle see, et kulmud jäävad loomulikumalt, kui pliiatsiga. 

Täna näitangi teile, kuidas ma näen välja värvimata kulmudega, pintsliga värvitud kulmudega ja viimasena tuleb pliiatsiga tehtud kulmud. Mainin, et iga päev on mu kulmud erinevad - ma pole leidnud seda päris minu kuju ning seetõttu katsetan erineva tugevuse ja kujuga. Piltidel tundub mu üks kulm tugevam, kuna tark mina otsustas teha pilte nii, et istusin ühe küljega akna poole. 



Kasutatud tooted:
E.l.f.  Studio Eyebrow Kit / Ash
Art Deco kulmupliiats nr 6
suvaline tumepruun matt lauvärv

Kui ma ise ennast piltidel vaatan, siis valin parimaks kulmupintsliga tehtud. Kuid näiteks õhtul välja minnes kasutaksin kindlasti kulmupliiatsit, sest see on tugevam. Ahjaa, lisasin kulmu alla ka concealer'it, et kulm tunduks veelgi rohkem piiritletud. Kadestan oma poisssõpra, kel on tumedad juuksed ja kulmud ja kui minul oleksid tema kulmud, siis piisaks ainult nende piiramisest. :D

Kuidas värvite teie oma kulmi ja milline pilt on teie lemmik?





8 Responses to “Meik up // Kulmud”

  1. Mulle meeldivad Sinu piltidel kõige rohkem pintsliga tehtud kulmud, ilusad loomulikud.
    Ise olen hädas just sellega, et nad on mul nii tumedad, paksud ja kasvavad nii kiiresti, et kui käin neid piiramas kosmeetiku juures siis paari päeva pärast pean juba mõningaid tumedaid karvu välja kitkuma ise ja need kasvavad mul igal pool, kui ma laseks neil loomulikult kasvada oleks nende laiuseks vist vähemalt poolteist sentimeetit ja oleks nina peal koos :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! :)

      Ma arvan, et sa oled umbes 10% õnnelike inimeste seas Eestis, kellel on korralikud kulmud. Ülejäänud 90% on samasugused kartulikoored nagu minagi. :D

      Delete
  2. Mulle meeldib ka pintsliga tehtud kulmud :)
    Ise olen juba mitu aastat kimpus olnud oma kulmudega, kuna kulmukarvad hoiavad alla ja ega vahad ka naljalt neid korrale ei kutsu :(
    Mina kadestan ka samuti oma poisssõbra kulme, sest neil on nii hea kuju ja mõnusalt tumedad :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnjaa, mul on ka see sama probleem. Isegi see vahasem Elfi kulmuvärv ei aita. Ega muud polegi, kui päeva jooksul lükkan sõrmega mõned väga lontis püsti jälle. :D

      Delete
  3. Minule meeldivad ka kõige rohkem pintsliga tehtud kulnud Sinu piltidel, tunduvad väga ilusad ja samas loomulikud :) Mul endal on samasugused kulmud, suhteliselt hõredad ning kõvasti heledamad minu juuksevärvist. Salongis värvimisest loobusin ammu, sest mulle tundus alati, et mulle maalitakse mingid tumedad Brezhnevi kulmud, hihi. No nii harjumatu oli lihtsalt ennast vaadata pärast peeglist. Ma pole leidnud kõige ideaalsemat viisi oma kulme värvida, kuid hetkel ajab asja ära kulmupliiats+Lumene pruun kulmuvaha, kõige kiirem ja lihtsam viis :) Oman ka Oriflame kulmupuudri kit'i kuid sellega vajab käsi veel harjutamist :)

    Kadestan meeletult oma õde, kellel on loomulikult pikad paksud pruunid juuksed ning nagu sellest veel vähe oleks, on tal ka klaar näonahk ning ilusad tumedad ja loomulikult piiritletud kulmud :)) Kuidas neid geene küll jaotati, ma ei mõista :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, aitäh! :)

      Rääkides salongites tehtud kulmudest, siis ma olen ikka väga õudukaid kulme näinud. Ma ei tea miks lasevad inimesed endale nii jubedalt ebaloomulikud kulmud teha? Arusaadavalt kui kulmud on värvitud, siis saad ikka aru, et pole loomulik, kuid hästi tehes on väga ilus. Ja siis tuleb mingi piraadi memm, kulmud pea musta värvi ja tavaliselt kas liiga peenikesed või liiga paksud. Ma olen käinud salongis värvimad paar korda ja alati värviti nii, et midagi polnud aru saada, ei saanud isegi piraadikulme, arrrrr! :D

      Geenidega on jah jama lugu.. Minu isa on tume ja pruunide silmadega ja mina olen nagu surev luik. Ei oska need õiged geenid välja tulla. )

      Delete
  4. Mul on müüja ja jumestajad kiitnud, et on loomulikud ilusad kulmud, aga mina nii ei arva ja olen nendega alati kimpus. On küll tumedad, mis on hea, aga nad on täiesti erineva kujuga ja ma suudan väga harva nad teha ühtemoodi. Olen katsetanud erinevaid kulmukujusi. Tellisin endale Oriflame kulmupaletti ja ostsin pintsli ja sellega on väga mugav teha ja kohe palju parem jääb ka piltidel, aga vajab palju harjutamist. Blogijal Miss Liinal on nii ilusad kulmud ja nägin ka ükspäev tema videot kuidas ta toonitab pintsliga, ja nii on mugav ja tulemus on hea.
    Mulle meeldivad su piltidest viimane pilt. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma usun, et sul on tegelikult väga ilusad kulmud. :) Mõnikord võtab lihtsalt väga palju aega, et ennast hästi tundma õppida - kuid pildi peal on sul tõesti kaunid kulmud, nii et pead ikka teisi uskuma! ;)

      Delete