Sunday, February 23, 2014

Meik up // Fotomeik



Piinlik tunnistada, kuid olen üks neist eestlastest, kes pole eales käinud Egiptuses, Tenerifel või lasknud ennast stuudios pildistada. Võib-olla need esimesed polegi nii vajalikud, kuid päris tore oleks albumist vaadata endast ja oma perekonnast ilusaid pilte. Et ühendada kaks vajalikku üheks ehk siis sõit Eestisse ja tunduvalt odavam hind, otsustasime Eestis teha profi juures üks korralik fotoseeria.

Igor oli mõttega kohe nõus, sest meil on nii palju pilte, kus alati keegi on pildist väljas - tavaliselt olen see mina. Noh, keegi peab ju masinaga klõpsu ka tegema. Ning tihti meeldib mulle rohkem kaamera taga, kui ees olla. Mõte liikus edasi - mida selga panna, mida näkku määrida. Vaadates teiste stuudios tehtud pilte, siis palju efektsem on lihtsad riided, näiteks valge t-särk ja teksad, kui ilgelt kulda ja karda endale külge keevitada. Ja, mis minu jaoks veel kõige olulisem - meik. Viskasin googlisse sõna "fotomeik" ja leidsin palju huvitavat lugemist.

Mis on siis erilist võrreldes igapäeva meigiga? Esiteks meik peab olema tugevam, nägu rohkem varjutatud ja ennast meikides ei tohi unarusse jätta kael ja dekoltee. Kasutada matte värve, sest pärlmutter jääb liigselt läikivaks. Kõik kontuurid tuleb ilusti hajutada, sest kaamera toob ilusti kõik kriipsud välja. Kindlasti oli seal täpsemat materjali fotomeigi kohta, kuid jätsin meelde endale oluliseima. Peale eile õhtust uurimist, tegin proovisin endale teha tugevamat meiki, mis jääks piltidel efektsem.

PS Alles nüüd ma sain aru, miks õrn meik jääb vaevu vaevupiltidel näha!



Peas on müts, sest pühapäeva hommikul pole just kõige värskemad juuksed :D

Kokkuvõte: heameelega kasutaksin ikkagi profi abi ideaalse meigi jaoks. Ma pean ennast üsna osavaks meikijaks, kuid tume meik ei ole minu pärusmaa. Kõige raskemaks pean leida piiri tumedama meigi ja "lähen diskole" meigi vahel. Ehk siis, kuidas meikida piisavalt, et saavutada fotodel maksimaalne efekt ning samas mitte välja näha nagu prost. :D

Kuigi keegi oskab soovitada meigikunstnikku Tartust, siis heameelega võtan kõik soovitused vastu! Teenust läheb vaja aprilli alguses. Aitäh.:)





7 Responses to “Meik up // Fotomeik”

  1. Mulle meeldib Tartus Tasku keskuse Make Up Store'is Mary Leok. Ta tegi mulle pruudimeigi, mis oli superilus ja jäi fotodel ka ilus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, kui pruut ol rahul, siis kindlasti on hea meigikunstnik! :)

      Delete
  2. MUS-ist (ehk Make Up Store) on võimalik võtta meigikoolitus, mille hinnaga koos saad võtta endale sobivaid tooteid MUS esindusest - annavad häid näpunäiteid ja õpetusi :) Kui aga kohe kuidagi MUSi poole pöörduda ei taha, siis endal on hea kogemus Krässuga. Tema fb 'fännilehe' leiab siit: http://www.facebook.com/ilumaailm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma googeldasin veidi seda MUS-i varianti ja päris mõnus oleks võtta teatud hinna eest tooteid ja saada meik tasuta. Kuigi ma pole kordagi MUS-i tooteid kasutanud ja ei teagi, mida sealt valida. Vaatasin Krässu tõid ja väga ilusad on, ning hind fotomeigile kõigest 20 €. Eks pean nüüd mõtlema, mida valida. :)

      Delete
  3. Ljubov Tolstov on üks osav meigikunsnik. Igaljuhul ma jäin väga rahule, kui tegi mulle õhtu meiki.

    ReplyDelete
  4. Ljubov Tolstov (Y). Osav naine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kas ta töötab meigikunstnikuna v harrastaja? Küsin, sest googlist ma tema kodulehte ei leidnud. :)

      Delete