Monday, February 24, 2014

Kui ma.. // Tulen Eestisse

Ma olen ikka ilge lobamokk. Ja kuna ma ei ole leidnud Sloveenias seda lähedast sõbrannat, kellega kõike saaks jagada, siis tahes-tahtmata on blogi esimene, kuhu ma oma mõtted postitan. Ei tea, kas on veel vara hõisata, kuid mul on tõsised plaanid perega Eestisse tulla. Ning nagu ikka, tuli mulle pähe miljon ideed, mida ma võiksin Eestis teha, kuhu minna ja, mida osta.

Tegelikult jõudsin ka oma Eesti sõbrannaga veidi plaane teha ning alustaksingi sellest, mis me koos ette võtame. Kindlasti teeme vähemalt ühe naisteka õhtu, kui mitte kaks, kus sööme sussi (nii kutsume me sushit) või pitsat ning magustoiduks on kindlasti sefiiritort. Loomulikult juttu jätkub kauemaks, isegi, kui me räägime paari kuu tagant skaibis, sest kõik maailma asjad tuleb ju läbi arutada. Teine õhtu võiks olla koos tellitud hiinakaga, kas Pangest või ühest teisest restoranist, mille nimi mulle praegu ei meenu. Loomulikult seltskonda on oodatud kõik meie lähedased sõbrad. :)

Nagu ma oma viimases postituses rääkisin, tahan ma perekonnaga minna stuudiosse pildistama. Et oleks raami ja seinale panna ilusaid pilte meie ilusatest inimestest. Mulle tulid juba head mõtted, mida selga panna! Täpsemalt ei räägi, kuid osad pildid oleksid rohkem tavaliste riietega ja osad veidi edevamates. Kapis on nii palju ilusaid riided, mida saab nii harva selga - tuleb neile kuidagi kasutust leida! :D

Ma loodan südamest, et Eestis on kasvõi tükike lund, et mu lapsed saaksid kelgutada! Ning ise laseks ka heameelega kelguga või kasvõi pepul mäest alla. :D Ma ei ole nii lumetühja talve veel näinud - Sloveenia on üsna lõunas, kuid ka siin on talvel korralikult lund. Kuigi ma jumaldan asfaldil kõndimist, oli mul lastest kahju, sest nemad tundsist lumest väga puudust. Tuleb meelde üks lumine nädal, kus me läksime isegi õhtul välja, sest lumes sees oli nii tore hullata!

Pool meie ajast veedaksime me Tartus ja pool Tallinnas õe juures - käiksime linnas ringi ja näitaksin Igorile põnevamaid kohti. Kirjutasin SIIN kuhu viin Igori Tartus, sest see on minu kallis kodulinn. Nüüd paneksin veel juurde Aura ja Ahaa keskuse ning miks mitte ka uisutamise Lõunakeskuses. Häbenemata lisan, et kavatsen osta Eestis selliseid asju, mida Sloveenias pole või on liiga kallid - Salvesti purgisupid (eriti borš), Kalevi ja Fazeri šokolaade Sloveenia sõpradele, riidehilpe ja jalanõusid (nt Timberlandi voodriga kossid, mis maksavad siin 160 €!!!). Üle kõige igatsen ma kaltsukaid - kavatseme sõbrannaga kõik Tartu ja võibolla isegi Elva omad läbi käia. Ahjaa.. ning kindlasti lähen ka juuksurisse, sest isegi kõige igavam maakolka juuksur maksab Sloveenias 60 €, mis sisaldab lõikust + värvi. Ulme!

Kui keegi hakkas peale mu postitust muretsema mu dieedi pärast, siis ärge muretsega. Teen pattu, kuid teistel päevadel jätkan samamoodi. Miski ei suuda mu tahet murda! Ootan teie kommentaare, kui teate mingit uut ja eriti ägedat kohta Lõuna-Eestis või Tallinna ümbruses, mis sobiks suurtele ja väikestele, siis palun kirjutage mulle. Ma jälgin küll Eesti meediat, kuid kindlasti on palju minust ka mööda läinud.

PS Tänased pildid lähevad kaunile ja kevadisele ilmale, mis on Ljubljana üle võtnud ja kuumutas mind mu talvejope all... Mõnus. :)










4 Responses to “Kui ma.. // Tulen Eestisse”

  1. Lund saab hetkel veel otsida vaid Põhja poolt (Virumaa kant), sest seal oli seda ka kõige rohkem. Kuutsekal on ehk tehislund veel..

    ReplyDelete
  2. See pudel on nii ilus! :)
    Ja ma loodan ka, et te saate lumist ilma nautida. Mul Eestis käies nii hästi ei läinud, sest sattusin just kõige hullema külma ajal ja isegi ei saanud õues oldud, rääkimata sellest, et oma üheksa kuuse beebi oleks kelgule toppinud :D
    Mina jään aga järgmist korda mai lõpus ootama ja loodan, et saab rannailma hoopis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mõtlesin ka, et kas lükata reisi veidi edasi juba suve peale.. Aga ei, ma ei igatse sääski ja muidu mutukaid, mis Eesti üle vallutavad. :D Mulle nii meeldib, kui on mõnus külm, päike paistab ja lumi sillerdab - muidugi last tõesti kelgu peale külmetama ei viiks.

      Aitäh, see on EQUA Lavivavera pudel, mis on tehtud koostöös Sloveenia blogijatega. :)

      Delete