Tuesday, February 04, 2014

Facebook // Kas ja miks?


Kunagi rääkisin teile, et planeerin tulevikus alustada oma brändiga, kuna EQUA-s tööd tehes on mulle jäänud külge "ettevõtte" pisik ning ühel päeval tahaksin olla ma iseenda ülemus. Parim meetod on tooteid ja blogi reklaamida sotsiaalmeedis, eriti Facebookis. Ning sealt ka küsimus teile - kas In Love in Ljubljana lehel võiks olla ka oma Facebooki leht? Kas sulle, kui lugejale, on lihtsam järge hoida, kui postitused ilmuvad pigem näoraamatus kui Bloglovin' või Bloggeri lehel?

Aitäh sulle, kui leiad aega kirjutada siia oma arvamus! Mina tänan. :)

Sloveenias sai läbi just suur lumetorm, millele järgnes vihmasadu, millele järgnes veelgi rohkem lund. Nagu Eestigi, on Sloveenia tuntud selle järgi, et enamik maad on kaetud metsaga. See number peaks olema umbes 50% nende pindalast. Pildil on näha, et puu oksad on jääs ja nii on igal pool. Praeguseks on 20% Sloveenia metsadest hävinenud ning paarsada tuhat majapidamist ilma elektrita..




6 Responses to “Facebook // Kas ja miks?”

  1. This video shows the best just how everything is damaged in south west parts. 80% of that region forest destroyed/damaged with total of 40% across country (new predictions).Workers reported that trees are falling each second in most damaged area :/, still no electricity in major parts. Big thanks to our neighbors/eu states for sending power aggregates (Germany,Austria,Italy,Czech Republic,Poland). Also 75% of schools are closed this week during this insane conditions. We are really fortunate my love, to be in capital atm :*

    http://ciklon.si/stran/wp-content/uploads/2014/02/map.gif

    https://www.youtube.com/watch?v=c9DUkZXwyaA

    ReplyDelete
    Replies
    1. We are lucky indeed to be living in bigger city with electricity and shit :)

      Delete
  2. Mina vaatan enamasti siiski Bloggerist uuendusi või blogide kaustast oma brauseri järjehoidjaribal.. kas siis võtan niisama blogi ette või olen subscribe'inud ja näen, kui uus postitus on ilmunud :) Facebookis ma väga uuendusi ei näe, kuna ei kipu oma News Feed'il scrollima (no kas saaks veel segakeelsemaid lauseid moodustada.. :D). Teinekord on ikka hea Facebook'is ka uudistada, aga mina toimin peamiselt siiski eelmainitud viisil. Samas arvan jällegi, et loetavale blogile on Facebook'is nö eksisteerimine ikka pigem mõttekas - toob ehk uusi lugejaid juurde ning kes teab, äkki on sellest mingil moel veel kasu :).

    Ja veel - Facebookis saab mugavamini edastada selliseid lühemaid teadaandeid või mõtteid, on kuidagi kompaktsem kui blogisse paari üksikut lauset kirjutada, ehkki Sinu blogis on alati nii ilusad pildid, et säutsu mõõtu postitused ei jätaks ikkagi kummalist muljet. :) (nüüd juba mõtlen, kas üldse kusagil jätaks, aga ise kirjutades mõtlen küll, et no ei saa enda postitusi nii lühikesi teha, endal on veider ja ei tea, kas teistel on huvitav lugeda minu lühikesi mõtteid, mis Twitterisse ära ei mahu, aga blogisse natuke nagu väheks jääks.. :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh nii armsalt pika vastuse eest! :D
      Ma just tahtsin sulle, Liisa, tänusõnad edasi anda. Lugesin sinu ask.fm lehelt, et minu blogi on üks sinu lemmikutest. See oli tõesti südantsoojendav <3
      Esimese mõtten tuli tõesti pähe see, et tänu facebookile saaksin rohkem lugejaid juurde. Kuigi ma tean, et on ka teisi nippe, näiteks jätad teistes blogides enda kommentaari alla blogi lingi, kuid mulle tundub see natukese spämmimisena (jah, ma olen juba nii teinud :D), nagu ma käiks teiste blogides ainult, et enda oma levitada. Samas, kui keegi minu blogis kirjutab, siis alati uurin, kas tal endal ka blogi on.
      Mina lõpetasin enda facebooki seinale kirjutamise ja piltide postitamise (no aegajalt midagi ikka), sest facebook on minu meelest rohkem reklaami jaoks ja kedagi enam ei huvita, mida sa teed ning sellepärast sai ka blogi loodud. Ning õnneks on olemas Instagram, kuhu saab iga oma lõunasöögi ülesse panna. :D

      Liisa, minu meelest on lühikesed ja sisukad väga huvitavad. Enne mulle ei meeldi pikad joru-jutud, kuhu mõni ei taipa isegi rida vahele jätta ja raske on lugeda.:)

      Delete
  3. Mina kui algaja blogi pidaja olen samuti seda küsimust oma peas keerutanud juba mõned kuud.
    Põhiline põhjus blogile oma FB lehe tegemiseks on minu arust ka just lugejate juurde saamine. Ja hiljem siis ka juba oma lugejatele kiiremat infot jagada. Kuid hetkel ei ole ma nii professionaalne kirjutaja, et mitmel rindel tegutseda. Vahel jään blogi postitustegagi hätta :)
    Muidu aga olen Liisaga täiesti samal arvamusel. Eelistan samuti igat jälgitavat blogi eraldi ise lahti võtta.
    Minul on lemmikud oma blogisse üles reastatud, sealt on väga mugav kõik uued postitused järjest läbi vaadata. Kuigi, kui minu loetaval blogil on FB leht juba olemas, siis jälgin seda tahes tahtmata nagunii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, täiesti õige mõte. Tahaks nagu lugejaid juurde, kuid ma ka pole kindel, kas minus on 102% seda jõudue on, et teha piisavalt meelelahutust neile, kes näevad vaeva ja liituvad mu facebooki lehega. Kui blogi on niisama, siis pole nii rõhuvat kohusetunnet. :)

      Delete