Friday, January 24, 2014

Käsitöö // Beebitekk



Tahtsin nii jubedalt midagi teha - käisin käsitöö poodides peale tööd piilumas, kuid lahkusin sealt enamasti tühjade kätega. No mida ometi teha?! Kududa, heegeldada, tikkida... Lõpuks valisin välja. Kuna sall on liiga lihtne (ja ma ei räägi siin haapsalu sallist) ja sokid liiga keerulised, võtsin ette beebiteki. Ma loodan, et sellega vastasin ka küsimusele, kas on oodata last - ei, ei ja ei!


Mustri leidsin ma Garnstudio lehelt ja nüüd ma olen eriti uhke - heegeldasin esimest korda mustri järgi ja sain hakkama! :D Varem on mind õpetaja koolis või ema kõrvalt juhendatud, kuidas heegeldada iga rida, kuid seekord polnud abilisi kuskilt võtta ja pidin ise hakkama saama. Valisin kolm värvi - vanaroosa, hele samblaroheline ja elevandiluu karva valge. Heegelnõel on minu lõnga jaoks 4,5 suuruses. Mustri võite leida siit - LINK. Ruute on kahte värvi - rohelise ja valge ning roosa ja valgega, kokku tuleb teha 35 ruutu. 


Ma usun, et see on väga asjalik ettevõtmine igaühele, keda kimbutab käsitöö pisik ja tahaks midagi vahvat meisterdada. Kuigi see on beebiteki nime all, on täiesti võimalik nendest ruutudest teha ka voodikate, mille taha ma õmbleks fliisteki. Mõnusat heegeldamist! :)






Leave a Reply