Saturday, January 04, 2014

Juuksed // Kuidas hooldan blonde juukseid


Üheks minu uue aasta lubadusest oli teha midagi huvitavat oma juustega, sest olen olnust ühtlaselt tume viimased paar aastat. Ma ei tea, kuidas on küll teiega, aga mulle meeldivad muutused ehk siis aeg-ajalt toone ja lõikuseid vahetada, et värskendada ilmet. 

Valisin blondi värvi, et mu juuksed oleksid veidi heledamad. Ma lähen talvega alati nii valgeks, et isegi kõige heledam jumestuskreem on mulle tume. Ning minu tumedate juuste taustal tundub nahk veelgi kahvatum. Kuigi Sloveenia juuksurid olid päris kindlad, et heal juhul saavutan kollase tooni, läks ikka paremini ning olen uhke blondide triipude omanik.

Soeng näeb väga hea välja, kuid mis juhtus oli see, et minu juuksed läksid blondeerimise käigus jubedalt katki. Kui juuksur võttis peegli ees mult käteräti peast, siis nägin kui takused mu juuksed välja näevad - teate neid kõrbetuules ringi keerlevaid taimi? Jah, just selline oli minu pea. Loomulikult peale sirgendamist-õlitamist läikisid juuksed kaunilt, kuid tõmmates neist sõrmedega läbi, ei tunne ma pehmeid juukseid, vaid kuivi salke. Kuigi juuksur lõikas pea 10 cm otstest maha, näevad otsad välja nagu poleks nad ammu saanud kääre tunda. Teadsin, et kindlasti ei saa ma juukseid pikaks kasvata ning appi tuleb võtta tugevatoimelisemad hooldusvahendid, kui ma olen siiani kasutanud.

Ma olen ju selline, kui mõte tuleb pähe, siis kindlasti tuleb see kohe ka realiseerida! Kohe peale tööd kappasin lemmikpoodi Dm-i, kus muretsesin nende loodussarja mandli-argaaniõli ning kuna mul oli taskus üks nende -50% Got2Be kupong, siis valisin lisaks ka kuumakaitse. Käisin läbi ka tavapoest ja muretsesin ühe toote, millest olen juba ammu unistanud - kookosrasva. Nagu arvasin, tuli mulle peale värvimist pähe ka kõõm ning olen nüüd viimased õhtud hoolega peanahale maski teinud. Kui lähen tööle, siis sirgendan juukseid ja viimasena lisan juusteotstesse mandli-argaaniõli. Tundub jube palju mässamist, arvestades, et enne blondeerimist piisas Gliss Kuri juukseseerumi kasutamisest ning juuksed läikisid ja olid pehmed.


Nonii praegused ja endised blondiinid, võite rääkida mulle, mida põnevat teete või tegite oma juustega, et need ilusti kontrolli all hoida! Muuseas see kookosrasv on NII mõnus toode - võtan sellega meiki maha, niisutan näo T-piirkonda, määrin nina sisemust kuivuse vastu ja kasutan isegi toitudes. Kes pole veel jõudnud endale osta, siis soovitan 10 varba ja sõrmega! :)




9 Responses to “Juuksed // Kuidas hooldan blonde juukseid”

  1. Ma olen seda tegelikult päris mitmes kohas kirjutanud, kuna olen lihtsalt vaimustuses aga kirjutan Sulle ka siia, et Silk Oil of Morocco Intense Moisture juuksepalsam teeb juustega tõesti imesid. Mul on aastaid blondeeritud, täitsa valged juuksed ja see teeb need nii pehmeks ja siledaks. Suures ulatuses sisaldab see mitmeid väärtuslike õlisid, soovitan proovida, endale soetasin juba liitrise pudeli! :)
    http://2.bp.blogspot.com/-FJ4cz-HYiSQ/UrGXu_-jydI/AAAAAAAAAuc/qKA2c2f7GN4/s1600/IMG_2853.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohsaa, polegi kuulnud sellisest tootest - kas seda müüakse tavapoodides või salongides?

      Delete
    2. Vot ei teagi. Siin Eestis saab seda tellida http://www.oilofmorocco.ee/ aga tegelikult on Ebay-s ja mujal netipoodides ka selle firma tooteid olemas, tegemist on ühe Austraalia väga kiidetud firmaga! :) Aa ja üks asi tuli veel meelde, mida ma soovitaks Sulle, Handmade Naturals juukseseerum kookos- ja argaaniaõliga. Kõik õlisid sisaldavad tooted ja just looduslikud on minu blondide kiharatega imesid teinud aga need kaks on kohe eriliselt silma jäänud ja hästi mõjunud :)

      Delete
    3. Aitäh, üritan leida neid häid tooteid Sloveeniast :)

      Delete
  2. Minu juuste jaoks on imetooteks olnud Goldwell Dualsenses Rich Repair 6 Effects Serum. Kui tavaliselt mu juukseotsad on pea kohe pärast lõikust jälle katki, siis selle seerumiga on nii, et mul pole isegi kuu ajaga juukseotsad katki läinud. Odavama hinnaklassi toodetest oskaks kiita LaCoupe keratiiniga juuksemaski, mis on päris hea. Eks tegelikult see endale sobivate toodete leidmine on keeruline protsess.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Õige, lihtne see pole ja aegajalt tuleb tooteid vahetada ka. Kusjuures, varem kasutasin ma ainult shampooni-palsamit ja ei saanud aru, miks juuksed nii tuhmid olid :D

      Delete
  3. Kas sa oled blogi kujundust muutnud millalgi? Ma tean, et ma kunagi vaatasin su blogi aga ma mingil põhjusel ei jäänud sel pidama. Praegu komistasin jälle otsa ja nüüd bookmarkisin ära ka. Nii mõnus puhas kujundus ja kutsus lugema ja ma nüüd rõõmsalt loengi järgi kõike :)
    Väga lahe on teada, et sa Equaga töötad, ülilahedad pudelid!
    Ühesõnaga mis ma tahtsin öelda oli et mõnus blogi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awww, aitäh-aitäh! Eks blogiga oli nagu kõige muuga, millega tegelen - kas arenen või jätan pooleli. Seekord läks hästi ja isegi mina saan aru, et blogi on täitsa kenaks muutunud. Kuigi edaspidine arenguruum on suuuuur ja lai :)

      Ja sinu blogi käin ma ka lugemas. Kindlasti jätka, sinu kirjatükid jooksevad nii sujuvalt ja need pildid.. ! :)

      Delete
  4. all these products look awesome! :)

    http://www.bloglovin.com/en/blog/4602025

    ReplyDelete