Wednesday, January 22, 2014

Jaanika lemmikud // Jaanuar

Hei! Olen vaikselt harjunud kiirema elutempoga ja mahutanud kõik olulise enda ellu ära, nii et keegi ei jää millestki ilma. Ja nagu ma ütlesin, jumaldan ma kirjutamist ja enda väikest armast blogi, siis minu postitused ei kao kuhugi :)


Täna loan letti oma selle kuu lemmiktooted nii kehahoolduses kui ka meigivahendites. Alustan nendest, mida ma kasutan igapäev ehk siis Adidas Cotton Milk dushigeel, Aldo Vandini Hydro Body Balsam ja Nivea Nourishing Day Care näokreem. Kõik need kolm toodet on imelised niisutajad! Ma polnud ammu ostnud Adidase dushigeeli ning otsustasin seda uuesti proovida - toode on imelise pehme lõhnaga ja jätab näha siidiseks. Ja kui Dm-i tuli kampaania 2 Adidase dushigeeli ühe hinnaga, ostsin terve kapi neid täis. Pean kiitma ka ülejäänud geele, kõik lõhnavad suurepäraselt ja osad on isegi kooriva efektiga. Aldo Vandini kehavõi puhul on lõhn jällegi oluline faktor - ma ei saa sellest küllalt ja tahaks veel ja veel ennast kreemitada! Oma tööd teeb antud toode hästi ja mina olen rahul. Kuigi ilmad on soojad, kipub mu näonahk ikkagi talvel kuivama ja abiks on Nivea näokreem, mis hoiab koledad kuivad laigud mu näost eemale. Suvel seda toodet kindlasti ei kasutaks, sest kreem on üsna tummine.



Eelmisel kuul tegime töökaaslastega ühekoos e.l.f-i tellimuse, sest kõik tooted olid neil -50%. Uurisin veidi blogides ringi enne, kui hakkasin valima. Kõige rohkem sain abi Liisi ja Maarja blogist, aitäh! Ja kuigi osasid tooteid ma igapäevaselt ei kasuta, sain ma seal päris palju lemmikuid ning üheks suurimaks e.l.f-i Pink Passion põsepuna. Kui mu töökaaslane seda nägi, hakkas ta naerma ja ütles, et missugune juba kärts roosa. Kuid kandes põsepuna peale, jätab see mõnusalt rõõsa ja õhetava mulje, mis meeldis mulle väga talvise ilmaga. Mineral Lipstick Prime Plumi sain endale Anjalt, kes tellis meiega, kuid talle ei meeldinud ükski toode ja andis kaks huulepulka ja ühe peitekreemi mulle. Kuigi värv on hoopis teine, kui kodulehel pildil, on tegu suurepärase huulepulgaga - piisavalt niisutav ja piisavalt tugev värv. Eriti meeldib mulle seda kanda hästi loomuliku meigia - minu meelest toob see värv mu silmavärvi hästi välja ja sulandus ülejäänud meigiga. Kiidan ja soovitan!



Ja viimasena minu lemmikute lemmikum uus ripsmetušš - Bourjois Twist Up The Volume. Helena (minu töökaaslane) tuli mu laua juurde, haaras kotist oma ripsmetušši, keerutas seda huvitavalt ja rääkis, miks ta selle ostis ja kui rahul ta on. Netist tuhnides ei leidnud ma väga põnevaid arvustusi, kuid otsustasin siiski proovida. Juhuslikult oli poes ripsmekatel -15% ja niimoodi ta minu omaks saigi. Kuidas see ripsmetušš töötab - kõigepealt keerutad seda valget jullat korgi otsas nii, et kummist hari läheb pikemaks ja harjad ripsmed läbi. Seejärel keerad uuesti jullat ja hari on lühem, ning tõmbad uuesti ripsmetest läbi, ehk siis kõigepealt pikendad ja seejärel tihendad. Mul on üsna lühikesed ripsmed ja mulle meeldib, et see tušš jätab parajalt kunstliku ja parajalt loomuliku efekti. Ning värv on suurepäraselt süsimust ja ergas. Viis pluss, Bourjois!



Olge tublid, mu suured ja väikesed, pehmed ja karvased! :D




One Response to “Jaanika lemmikud // Jaanuar”