Saturday, December 28, 2013

Winter is coming.. NOT!


Selle aasta soe talv on lihtsalt müstiline! Tõsiselt, talv - go home, you're drunk! Muru sõna otseses mõttes kasvab ja on roheline. Puud ja põõsad on segaduses ning paljud suutsid alles novembriks lehed maha ajada ja on ka selliseid, mis pole siiani suutnud seda teha (ja ma ei räägi igihaljastest). Vaesed kassid, kes sõid ennast talve kartuses põrsasteks, peavad nüüd oma paksu perset järel vedama. Vaesed inimesed nagu mina, peavad talvejopes hauduma, sest külmakraade nägime viimati eelmisel talvel ning väljas on keskmisel 10 kraadi sooja. 

Sellisel segasel aastaajal on ka omad võlud. Asfalt, puhas asfalt, no mõelge vaid! Ühele eestlasele, kes on harjunud kõndima nagu part libedal või lörtsisel teel vähemalt 6 kuud aastas, on see kui muinasjutt. Ma saan täiesti aru nendest välismaalastest, kelle lapsed kannavad ilusaid mantleid ja saapaid, ning ei peagi oma lapsi vooderdama tuule-, vee- ja pussnugadekindlasse skafandritesse. Kuid vahel tunnen ma ennast nagu jääkaru kõrbes - jumaldan lume lõhna ja seda krõbedat tunnet nahal, kui astun soojast toast õue.. Kõikide mugavuste kiuste igatsen lund ja külma. 

Need, kes on minu blogi juba mõnda aega lugenud, või lasknud silmadega üle vanade postituste, teavad, et mulle kohutavalt meeldivad kassid. Ning selle postituse pildid pühendan ma Igori kassile Makile, kes magab oma prutaga lakas ja naabrikassile, kes on hiiglama armas karvapall - kui mul ei oleks juba kahte elukat kodus, siis oleksin ta raudselt põue pistnud ja temaga ära jooksnud! :)
















Leave a Reply