Tuesday, December 03, 2013

Walk on memory lane // Me & my kids

Tuhlasin veidi oma "pildikastis" ja leidsin selle südantsoojendava pildi, kus olen mina, Anete ja Anne Mai. Uskumatu, kui sarnased me kõik oleme ja meid kõiki on varustatud ühise firmamärgi ehk kõrvadega. Naljakas on küll see, et mina kui tõsine blond laps sündisin mustade kiharatega - kahjuks ei jäänud neist küll midagi järgi!

I was looking thought some old photos when I found this heart-warming one - don't we all look so alike? Especially those years, I think those are like copy paste. The funny thing is that even though I was  blond toddler, I was born with totally black hair. Sadly nothing is left from that and now I am blessed with grayisg brown hair (or something else - who knows what is there under layers and layers of colour).



Muuseas, on üks pilt, kus minu ema on minu vanaema süles bussis ja mina olin lapsena täpselt nagu ema, minu vend samamoodi ja isegi mu lapsed näevad välja samasugused nagu mu ema lapsena - geneetika, ulme!
Kas olete võrdlenud oma isa või ema lapsepõlve pilte ja kumma moodi te rohkem olete?

Actually I have one picture where my mother is with my grandmother in bus (mom was a child) and I looked like her and my brother also, and even my kids look just like she did as child - genetics, crazy!
Have you compared yourself to your parents when they were children, and to whom to you resemble the most?





Leave a Reply