Sunday, December 22, 2013

Sunday chat


Ma vist valetan teile, kui ma ütlen, kuna ma viimati päikest nägin. Vist oli see neljapäeval korraks.. ja nii kiiresti, kui see tuli, kadus päike ka ära. Ning ülejäänud päevi on saatnud tontlik udu, mis on tuleb sellest, et Ljubljanat ümbritsevad mäed ja me asume orus ning see paks vatt vajub alla. Miks ma üldse päiksest räägin on sel põhjusel, et ma ei suuda teha korralikke pilte toas, kui pole head ilma ehk siis natu-natukenegi päikest.

Eelmine nädal oli üks eriti jõulune eelnädal peatselt tulevatele pühadele. Ja kuigi tööd oli nagu murdu, siis minus oli pead tõstmas seestsoojendav jõulumeeleolu. Pakkisime Igoriga õhtuti kingitusi, tegin plaani reedeseks jõulupeoks koos töökaaslastega, üritasime mitte ära unustada hommikusi päkapikke ja üleüldse olime sellisel mõnusas meeleolus. Nüüd ma mõistan, et kõik see eelnev töö on mulle isegi põnevam kui tegelik jõuluõhtu.

Neljapäeval käisime soojenduseks töökaaslastega Cubo hotelli restoranis, kus ootas meid 3-käiguline lõunasöök tööandja poolt. Toit oli väga hea ja paitas meie kõhtu ning loomulikult seltskond - selle kõrval kahvatusid hotelli kõik 4 tärni :) Oleme kasvanud kokku tõeliseks perekonnaks, kus on vahel ka tülitsemist, kuid siiski rohkem armastust ja üksteisest hoolimist. Mul on tõesti vedanud sellel aastal!

Niisiis, neljapäev oli nagu eelsoojendus reedele, kui toimus meie jõulupidu. Nagu ikka võtsin selle toimetuse oma hõlma alla ning organiseerisin peo enda juures. Olin seekord eriti julge ning valmistasin töökaaslastele Eestis populaarset peosööki ehk siis salatit ja võileivatorti. Ütleme nii, et salati meeldis neile rohkem, kui oli ka neid, kes eelistasid rohkem soolast torti. Kokkuvõtttena oli üks vinge pidu ning jäin väga rahule. Aitäh kõigile! :)

Kusjuures, vahepeal ma lõpetasin selle postituse kirjutamist, sest päike tuli pilve tagant välja ja ma nägin, KUI palju tolmu toas ringi lendab. Ning siis tuli meelde ka ökane kaamera, mida ma hakkasin rõõmsalt puhastama. Nii, et - kõtt, päike! Mulle meeldis, kui sa olid peidus ja kõik tundus nii puhas :D





Leave a Reply