Thursday, December 05, 2013

Shopping // DM raid 4.12



Minu kodu kõrval asub kaks poodi - üks on Hofer (midagi Säästuka sarnast) ja teine on Mercator, mis asub parkimismaja koos kohviku ja DM-ga. Kuigi peamiselt käime me Hoferist, sest see on üks sigaodav pood, ning lisaks headele hindadele ka kvaliteetne. Vahel harva tuleb põigata ka Mercatorisse, mis mulle ega Igorile ei meeldi suht kõrgete hindade poolest - kui aga mingit teatud asja Hoferist pole saada, siis peabki Mercatorisse minema.. Aga see selleks. Alati, kui tuleb minna sinna parkimismajja, siis tahestahtmata astun ma läbi DM-st, mis on üks päris tore koht, sest seal leidub kosmeetikat, kehahooldustooteid, saab pilte printida, mõned söögiasjad ja isegi koduhoolduskraame. Nad teevad ka päris häid soodukaid ja kuna mulle nende infolehte koju ei tule, siis käingi piilumas.

Seekord lasin endal vabalt valida seda, mida oli vaja. Ning kätte jäid Labello huulepalsam, Nivea näokreem, Balea koorivkreem, ja Gliss Kuri juukseseerum. Enamik asju oli soodushinnaga, sest nii palju kui võimalik, ostan tooteid aledega. Mäletate Salme Kreegi ja Eesti Panga reklaami (vist) - kes senti ei korja, see krooni ei saa! :D



Huulepalsameid pole kunagi küll, sest need ju kaovad alati kuhugi taskusse ära ja mõnikord kassid veeretavad need kapi alla ja siis unustan ma selle teise käekotti.. See oliivi ja sidruniga Labello lõhnab i m e l i s e l  t ja kerget! Ma küll kartsin, et haiseb nagu vetsulõhnastaja, aga üldsegi mitte - soovitan! Täishind 3,20 €


Tahtsin proovida samasugust toodet Gliss Kuri Oil Nutritive sarjast nagu tegin seda nende Ultimate repair sarjast ning peale tänahommmikust pea pesemist olen täitsa rahul. Kas see on ka nii hea kui mustas topsis toode, saan veel teada. Täishind 5,40 €


Olin mõnda aega ilma näokoorijata ning seega oli ühte sellist hädasti vaja. Kui näiteks Garnier ja muude brändide samad tooted algavad 5 eurost, siis selle DM-i Balea sarja (poe enda sari) koorija maksis kõigest 1,90 €. Lisaks koorivale omadusele sisaldab see ka Tsinki ja salitsüülhapet. Olen toodet kasutanud paar korda ja tegemist on väga tõhusa ja piisavalt tummise koorimiskreemiga.


Viimasena rändas mu ostukorvi Nivea Nourishing Day Care näokreem. Kuigi mind on õnnistatud õlise näonahaga, hakkab see alati talvel koledalt ketendama, eriti just nina pealt. Sellepärast valisin sügavniisutava kreemi, mis hellitab mu nahka ja hoiab pehmena. Koostiselt on kreem päris tihke ja kuigi suvel ma seda nahale ei paneks, sobib see krõbedateks külmadeks ideaalselt. Soodushind umbes 4 € (täishind 6 € sentidega).

Ootan heameelega linke teie blogide postitustesse, kus räägite, mida head olete viimasel ajal ostnud! 
:)




Leave a Reply