Sunday, December 01, 2013

Review // EQUA CMYK Drop Yellow

Ja nüüd üks eriti süngete sügistalviste piltidega postitus. Veetsime nädalavahetuse linnamelust eemal ja see andis mulle palju energiat juurde, mida suunata edasi blogisse. Mõtlesin pikalt millisest CMYK pudelist sooviksin teile lähemalt rääkida ja kui nägin aias kasvamas kauneid kollaseid lilli, oli otsus langetatud

CMYK Drop Yellow

Selle pudeli valisin ma Igori emale ja kuna mul on endal kodus ka üks Drop pudel, siis saan lähemalt kirjeldada oma kogemusi selle pudeliga. Alustan materjalist ehk boorsilikaat klaasist. Ma jumaldan, kuidas näeb välja üks klaaspudel ja lisaks erilisele kuuma- ja külmakindlusele, on see pudel ka 100% ümbertöödeldav. Minu kui pbaerite poolest keskkonnatehnoloogile on see väga oluline - kindlasti ei taha ma osta tooteid, mis jäävad koormama meie keskkonda.


Alguses oli pudeli suu harjumatu, sest võrredles BPA-vabade pudelitega, on suu laiem ning meenutab Eviani pudelit. Kuid sellega oli nagu kõigi teiste uute asjadega - vajas harjumist ja nüüd ei kujutaks teistmoodi ettegi. 


Minu meelest on Drop pudelil võrratult kaunis kuju - no vaadake neid laineid seal pinnal! See tõesti meenutab piisa kukkumist veepinnale. Lisaks pudeli erilisele kujule, annab talle erksust juurde värviline silikoonpael - yellow pudeli puhul siis kollane. 


Ma ei arva, et klaaspudelid on maailma praktilisemad pudelid. Näiteks lastega parki või mänguväljakule minnes võtan pigem kaasa BPA-vabad plastikpudelid just nende praktilisuse tõttu. KUID, minnes linna ja täites oma koti kõige vajalikuga, pistan sinna alati ka Drop pudeli. Ma ei tea, kas ma olen ainus, kel on nii, et käekoti sisu peab olema eriti südamelähedane, eriti nunnu, täiesti mina! Ja olgem ausad, CMYK Drop pudel on ka üks edev aksessuaar.


Ei taha kõlada, kui korrutusmasin, kuid MA EI MÄLETA, kuna ma viimati pudelijooki ostsin! Eriti siis linnapeal jalutamas või shoppamas käies. Enne esimest EQUA pudelit ostsin ma tihti värvilisi, suhkurga mullijooke ehk siis kõiksuguseid limonaade - lisaks raisatud rahale korjasin enda sisse liigset suhkrut. Enam nii pole - joon vett, vett ja ainult vett. Ja mitte ainult vett, vaid puhast ja maitsvat kraanivett. No milleks nuumata karastusjoogi tööstust, kui seda raha saab suunata näiteks.. L'Orealile või Bourjoisile! See oli küll nüüd naljana mõeldud, kuid ma usun, et saite aru minu mõttest.

Kel tekkis nüüd isu CMYK Kollektsiooni pudel soetada, siis teadke seda - terve detsembrikuu on EQUA veebipoest vähemalt 15 € eest tellimisel pakk postikuluta. Miks mitte premeerida iseennast või üllatada oma sõpra tõeliselt ökoloogilise ja stiilse disainipudeliga! :)

Kaunist esimest adventi kõigile ja rohket soojust ja hellust südamesse!




6 Responses to “Review // EQUA CMYK Drop Yellow”

  1. Väga ilusad pildid on väja tulnud, kollased lilled annavad palju juurde :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, ma ise ei uskunud oma silmi, kui nägin aias kollaseid silmi kasvamas - ikkagi detsember juba :D

      Delete
  2. Super, tellisin just eile loosipaki saajale jõuludeks Squeeze variandi ja ootangi nüüd paki saabumist :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Loodan, et pakk jõuab ilusti kohale! Ja minu meelest on see väga tore, et valisid oma fännidele sellise toreda ökoloogilise kingituse ;)

      Delete