Wednesday, December 04, 2013

My favourite // Gliss Kur Ultimate Repair (Haarspitzenfluid)


Alustuseks vabandan ennast kiiresti välja, miks mul on saksakeelne nimi pandud toote lõppu - seda kõike sellepärast, et ostsin toote saksa päritoluga poest ja seal on paljud tooted sellised. Ning isegi netis tuhnates ei leidnud õiget nime. Kuid ma loodan, et pildid on abiks ja kui te sooviksite seda osta, siis saaksite ilusti hakkama :)

Räägin siis täna teile oma viimaseaja lemmikust, mida kasutan iga kord, kui ma pesen juukseid. Minu juuksetüüp on rasvane peanahk ja kuivad otsad, juus ise on ka väga peenike. Kuna ma ei talu üldse rasvaseid juukseid, siis pesen neid iga päev ja selleks, et nad liiga kahused välja ei näeks, kas sirgendan või lisan juustessejäetavat palsamit. Ma pole küll pikka aega sirgendanud, sest kuigi ma kasutasin kuumakaitset, siis oli näha, et see on päris tappev juustele. Kuid ikkagi - mulle meeldiks, kui juuksed püsiksid kenasti sirged ja läikivad, kuid seda oli nii raske saavutada!

Toode maksab 5,40 € ja sellest jätkub mulle üheks kuuks / Product's price at DM was 5,40 € and it will last about 1 month for me

Kuni.. käisin poes ja mulle jäi silma Gliss Kuri 25% soodukas ning peale pikka aega uurimist valisin endale Gliss Kuri Ultimate Hair toote - jah, sellesama Haarspitzenfluidi :D Shampoonid-palsamid jätsin riiulisse, sest ma olen neid proovinud ja mulle ei sobi Gliss Kuri omad. Kuidas ma seda siis kasutan - pesen juuksed nagu ikka ning peale pesu kuivatan need mõnusalt rätikukuivadeks ja võtan umber 3-4 pumbatäit peopessa ning hõõrun juustesse, enim toodet läheb loomulikult juusteotstesse. 

Millised on tulemused? Juuksed läigivad, pole pusasid ega takkus, siledad ja sirged - peaaegu samasugune tulemus nagu sirgendades. Kuid kindlasti palju rohkem läikivad. Soovitan toodet kõigile, kes on hädas samasuguste juustega nagu mina ja ilusamad juuksed on garanteeritud!


I am such a sale-holic! I saw 25% sale on Gliss Kur products in DM and I decided to try our Gliss Kur Ultimate Repair hair serum (Haarspitzenfluid) and now I am using it every day. It's perfect for my oily skin, dry ends hair and using it has effect like I just straightened my hair - it's super and I love it! All of you who are suffering under same hair as me, I recommend it.

Milline on sinu ülim juuksetoode, ilma milleta pigem jätaks juuksed pesemata :)
Which is you ultimate haircare product? 




10 Responses to “My favourite // Gliss Kur Ultimate Repair (Haarspitzenfluid)”

  1. Oh, mis mõnusad lumised pildid! Eriti meeldib see viimane pilt, inglid on mulle üldse nii südamelähedased ja see lumekuul näeb niivõrd ilus välja :) Huvitav, kas Eestis ka nii ilusaid on?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Eile tuli Ljubljanas maha esimene lumi ja kuigi seda üli väga vähe, siis kasutasin kohe võimalust ära :)

      Selle armsa kuuli ostsin ma ühest suveniiripoest - ehk on midagi sarnast leida ka Eestis samasugustes poodies!

      Delete
    2. Kes otsib, see leiab! Tartu Kaubamaja kodumaailmas ongi sellised samasugused inglitega lumekuulid müügil, erinevates suurustes ka :) Halleluuja, ütlen ma selle peale!

      Delete
    3. Ei ole olemas! :D Ma käisin isegi Aliexpressis piilumas, aga seal oli väga ülehinnatud kraam. Igatahes, mul on väga hea meel :)

      Delete
  2. Polegi ülimat. Alguses olen üliõnnelik, teeb kõik mis lubab. Ja siis pean kuu aja pärast vahetama, et muutusi näeks ja juuksed paremad oleks. Hetkel maadlengi kahe Garnieri šampooni (koos palsamitega) vahel. Enne tahan nad siiski ära kasutada kui uue ostan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama lugu! Ja mida veel tähele panen on see, et tavalised poetooted mõjuvad mu juustele paremini, kui salongist ostetud. Ma vahetan ka shampoone-palsameid tihti, kuid alati on mul ühed Garnieri omad :)

      Delete
  3. L'Oreal, because i'm worth it ;) ;)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. No mis me nüüd, aiäth! Eks ma ka arenen ;)

      Delete