Wednesday, December 18, 2013

Kuulutan võitja..

Aeg on nüüd võtta kokku In Love in Ljubljana blogi esimene kingiloos ja anda teada võitja. Nägime Anne Maiga vaeva - kirjutasime koos nimed, lõikasime ja voltisime kokku ning lõpuks fortuuna loosis välja ka ühe õnneliku! 

Ma loodan, et annate andeks selle uduse video. Ma ei ole sellega varem videosid teinud ja miskipärast see ei taha kaamera automaatselt fokuseerida. Peale selle olid objektiivil kübemed peal - neid nägin ma aga hiljem arvutis.. Kuid suurem töö oli juba tehtud ning lubame, et järgmine kord tuleb paremini välja :)



Palju õnne, Anne-Mari! :)

Suur aitäh kõigile teistele, kes osa võtsid - ma olin lummatud teie armsatest ja väga julgustavatest kommentaaridest. Selline tore tagasiside annab hästi palju soojust ja motivatsiooni blogiga jätkata.






2 Responses to “Kuulutan võitja..”

  1. Aitäh! :) See on küll armas üllatus siin niimoodi enne jõule :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Palju, palju õnne! :) Jõuluvana tuleb see aasta veelgi suurema kotiga :)

      Delete