Thursday, December 26, 2013

Holiday chat

Kas teate, kui raske on alustada seda postitust, kus ma tahtsin öelda, et ma olen nagu energiast tühjaks pigistatud sidrun ja ma ei suuda genereerida ühtegi postitust siia blogisse? Väga raske! Selle esimese lause koostamine võttis mult vähemalt 15 minutit valget ekraani passides. Tegelikult tahtsin öelda, et veedame perega praegu oma aega maal, sööme Igori ema valmistatud ülihäid sööke ja nurrume nagu miškad. Lapsed muidugi rohkem jooksevad ringi nagu elajad ja meie Igoriga teeme minu lemmiktegevust - mittekuimidagit.

Kuigi siinne internet on nagu ta on, siis kuidagi vorpisin mõned pildid Pildi Ahvis kokku ja siin nad on. Jällenägemiseni kuni olen taas talveunest üles ärganud!

It was so hard to start this post because I feel like a lemon squeezed dry - totally empty. Maybe it is affected with the reason of my "not really doing anything", or maybe I am just so stuffed with food " to do anything", I leave it up to you. But until I finally wake up for my winter sleep, I will post you some of my creations from PicMonkey meeting Šmarješke Toplice photoshoot. Enjoy and don't desert me for sometimes being totally useless!












2 Responses to “Holiday chat”

  1. Oh see EQUA pudel on ikka nii ilus, muidugi teised pildid on ka väga mõnusad! :)

    http://heykklaarika.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! See pudel on toodetud ja trükitud Tšehhis ning palju erksamate värvidega kui varem :)

      Delete