Saturday, December 14, 2013

Giveaway // Christmas present for my readers


Kõigepealt ütlen teile aitäh, et te olete olemas ja käite minu blogi lugemas - tunnen ennast kohe väga erilisena! Nagu laps keda kiidetakse takka :) Kuna jõuludel tehakse toredatele inimestele ikka kingitusi, soovin minagi seda teha. Loosin ühele armsale fännile välja pildil olema komplekti, mis koosneb kehahooldustoodetest ja Milka šokolaadidest. Osalemiseks palun kirjutage kommentaaridesse, mis on see põhjus, mis paneb teid siia lehele tagasi tulema. Ning need inimesed, kes siia esimest korda sattusid, võivad kirjutada, milliseid postitusi nad eriti ootavad. Loomulikult lisage ka oma nimi ja meiliaadress. Õnneliku võitja loosin välja kolmapäeval, 18.detsembril. See mäng on minu EL sõpradele!

First I want to say thank you for coming here and reading my blog, I feel very special for that! Since Christmas is a time for presents, I decided to give one for my readers also. This time one lucky person will get 3 body care products and 3 Milka chocolates (what would be a present without sweets!) that you can see on picture. To win, please write in comments what makes you coming back to my blog to read it, and ofcourse add your name and email. I will pick the winner on 18th of December. This game is for my EU friends!


Auhinna valisin välja just sellise nagu ma kingiksin oma väga heale sõbrale! :) See sisaldab Aveo Secret Wonderland pumbaga kätelosjooni, Balea Sweet Wonderlandi šokolaadist kehalosjooni ja Balea kirsist dushigeeli. Ning lisaks meega, Daimiga ja šokolaadinööpidega Milka šokolaadid. 
Prize contains Aveo Sweet Wonderland handlotion, Balea Sweet Wonderland bodylotion and Balea cherry showergel. Plus three Milka chocolates.

Las käia! Let the games begin!





41 Responses to “Giveaway // Christmas present for my readers”

  1. Sa teed toredaid pilte ja kirjutad minule huvitavatest teemadest.

    Kaisa ( Caizy@hot.ee )

    ReplyDelete
  2. Mulle meeldib sinu blogi juures see, et kajastad mitmeid erinevaid teemasid. Täpselt minu tassike teed ja seetõttu ma siia ka tagasi tulen. Ja loosiauhindadest tundub see šokolaadine kehalosjoon täpselt see, mida proovida tahaksin.
    Anne-Mari (annemarijarve@gmail.com)

    ReplyDelete
  3. Mulle meeldib, et sa blogid erinevatest valdkondadest. Lisaks on su blogis pildid alati väga ilusad. :)
    Johanna, johanna.jarve.001@mail.ee

    ReplyDelete
  4. Minule meeldib eelkõige Sinu kirjutamise stiil, selline soe ja positiivne! Lisaks huvitavad teemad ja toredad pildid - ja see kõik kokku ongi rohkem kui piisav põhjus Sinu blogil silma peal hoida :)
    Jätka samas vaimus ;) Ja kauneid pühi Sulle ja Su armsale perele!
    Kadri (kadri.vodi@gmail.com)

    ReplyDelete
  5. Sinu blogi on nii muhedalt kirjutatud ja pildid väga armsad! :)
    Rahulikku jõuluaega teile sinna kaugele!
    Katre - lambasihver@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Sa kirjutad väga hästi ja inimeseda tundub mõnus ja siiras. Ja eks ma su põnevate lugude pärast ikka satun siia lehele. Oma blogi blogrolli olen lisanud ainult huvitavad blogid ja Sinu oma on ka seal esindatud :) Iga päev ikka piilun siia :)


    Svea Roosilill
    svearoosilill@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. Mina käin siin sellepärast, et Sinu jutud on huvitavad ;)
    Olen korra ka mõned aastad tagasi Ljubljanas käinud ja mulle väga meeldisid sealsed jõeäärsed kohvikud ja nende sisustus. Ootaksin lugusid nt (kui Sa oled kohviku-inimene) ka natuke pilte nendest ja üldse Sloveenia kultuurist

    Leoola leoola.lu@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Hei sattusin sinu blogisse esimest korda, isiklikult eelistan postitusi igapäeva elust, vahvaid pilte on alati tore vaadata :) ja mainin ära veel et kihvt oli näha et vaatad sarju grey anatoomia ja elavad surnud. ,olen tohutu fänn, ja tore näha kui keegi neist kuskil jutt teeb :D

    Andra

    raheandra@hot.ee

    ReplyDelete
  9. Sa ju tead, et ma armastan sind :)

    ReplyDelete
  10. Ilusad pildid on sinu blogis :)

    Anett
    anettheinam97@hot.ee

    ReplyDelete
  11. Blogi on väga positiivne ja mõnusaid pilte täis. See ongi väga suur põhjus, miks seda loen.
    Cätlin
    catlin.kiens@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Kuna olen uus ja hakkan alles blogi uurima, siis ütlen kohe ära,et kõige rohkem tõmbavad mu tähelepanu toodete arvutused ning kriitika. Nüüd hakkan huviga uurima mis on asi, mis mind kindlasti hakkab siia alati tagasi meelitama :)

    Liina
    liina.tellisaar@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Mulle meeldivad ka pildid ja see meeldiv kirjastiil üldiselt. Postitustest tegelikult vist kõige enim meeldivad just lood igapäevaelust! :)
    Liisa
    musterlaps@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Mulle meeldib piltide kvaliteet ning hea kirjutamisoskus.
    Triin
    triin.rist@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Mulle meeldib, et Sinu postitused on alati täis pilkupüüdvaid pilte ning Sinu postitusi lugedes, tekib alati soe tunne!! :)
    Kadri
    kkadri.k@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Avastasin Su blogi just nüüd! :) Esmamulje on väga hea - pildid on ilusad ning postitused asjalikud, meeldiv on lugeda. Mul on hea meel, et Su blogi avastasin! :)

    Margit Koppel
    margitkoppel@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Just täna avastasin ja tundub olevat tore leht.

    Ilusat jõulukuud ja armsaid üllatusi!


    Sigrit
    tiigrr@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Sinu siirus on see, mis mind alati tagasi kutsub! :)
    Egelt Põhjala
    egeltpohjala@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Sattusin siis blogisse praegu täitsa esimest korda kuna seda fb ühe teise blogija poolt jagati :) Esmamulje väga hea, tunduvad põnevad teemad ja pildid :) Kohe hakkan ka täpsemalt süvenema ja kõike lugema :)

    Liisi Sildoja
    liisisildoja@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Avastasin samuti sinu blogi hiljuti, eriti meeldivad mulle need imeilusad pildid, mis su postitustes on! Ja ilmselt nagu paljudele teistelegi, meeldivad mullegi erinevad arvustused :)

    Kairit R
    kairit456@gmail.com

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  22. Silma jäi Sinu blogi, kuna oled mitmeid kordi kommenteerinud minu oma ning eks ka postituste sisu ole üsna sarnane, mis ikka tõmbab lugema :)
    Eneli
    EneliRahula@gmail.com

    www.dodolce.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Mulle meeldib, et kirjutad erinevatel teemadel, lisades ka mõnusaid pilte :).
    Epp Rusi
    epp.rusi@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Mulle meedlivad need väikesed üllatuspildid või tekstid mis sa oma fotodele lisad, meeldib kirja font ning, et pildid pole tuhmid, kuidagi huvitav ja pole üksluine. Kirju ja värvikas alati.
    Ene Soosalu
    e.soosalu@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Minule meeldib seda blogi lugeda, sest siit hõngub sooja keskkonda või kuidas seda ütlema peaks. Eriti armsaks teevad postitusi pildid, mida on alati hea meel kohata jutu juures. Ning erinevad arvustused kutsuvad lugema. :)

    Kairi Vainonen
    kkarruolenn@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Huvitavad teemad ja pildid iga posti lõpus :)
    Merit
    merit.molder@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Tere! Olen uus lugeja ja esmamulje on väga hea! Meeldib, et postitused on erinevatest valdkondadest ja hästi mitmekülgselt. Üks tore blogi juures, mida jälgida :)

    Kätriin Kade
    Katriin.kade@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Avastasin alles Sinu blogi, kuid tundub, et jutud võõralt maalt on väga põnevad ning tulen siia lehele veel kindlasti tagasi :)

    Mari
    reisman.mari@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Mulle meeldivad kirjutamise stiil ning ilusad fotod.

    Monika Soodla
    monikasoodla@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Ootan DIY ja OOTD postitusi :)

    Hanna Maria Gabor
    hannamaria.gabor@hotmail.com

    ReplyDelete
  31. Mulle meeldib lugeda erinevatest kosmeetikatoodetest, nii arvustused kui ka lihtsalt uudistada, mida põnevat endale soetanud oled. :))

    Erika ( erikakool93@gmail.com )

    ReplyDelete
  32. Mina avastasin ka Sinu blogi esimest korda kui armas Pille-Riin jagas linki :)
    Kuna ma ise oman väikest viisi ilublogi, siis meeldiks mulle lugeda ikka kõige rohkem erinevatest toodetest. Need postitused pakuvad kõige enam huvi, sest teiste soovitustel olen palju uusi lemmikuid leidnud :)

    Ilusat jõuluaega!

    Kairi Jõemaa
    cairzu@hot.ee

    ReplyDelete
  33. Minule meeldivad pildid,lust on kohe vaadata suuri ja selgeid pilte:) Ning lomulikult jutt mis nende juurde käib!:)
    Jaanika Truu
    nelk5@hot.ee

    ReplyDelete
  34. Avastasin selle blogi alles täna ja kavatsen kindlasti edaspidi lugeda, mida huvitavat oled eelnevalt kirjutanud. :-) Eriti ootaks postitusi seal Sloveenias müüdavatest põnevatest ilutoodetest. Kindlasti on valik meie omast erinev. :-)

    ReplyDelete
  35. Sinu blogi juures meeldib mulle enim see, et jutt on huvitav ja pildid alati nende juures. Kõige rohkem armastangi ma vaadata pilte ja lugeda nende juures olevaid jutukesi, arvamusi ning kogemusi. Sinu blogisse toob mind tagasi alati uus postitus, olgu see mille kohta iganes. Pildid on alati väga hea kvaliteediga.
    Mulle endale meeldib DIY, erinevate meigitoodete arvamused ning ka muidugi lihtsalt lugeda, mis on elus toimunud :)
    Kertu Jürima (kertujurima@gmail.com)

    ReplyDelete
  36. Sattusin siia blogisse just praegu esimest korda viite järgi. Kõigepealt lugesin läbi eelpool olevad eranditult positiivsed kommentaarid ja nüüd muutus asi minu jaoks eriti huvitavaks. Kuna hakkan postitusi alles lähemalt uurima, ei osaka midagi veel täpsemalt esile tuua, aga arvan, et hakkan siin edaspidigi ringi vaatama. Eelkõige köitis mu tähelepanu see, et blogija elab väljaspool Eestit ja loodan tema silmade läbi veidi ka Sloveeniast aimu saada.

    Liivi Kull
    liivi.kull@gmail.com

    ReplyDelete
  37. Mulle meeldib see, et postitustes on alati pildid ja üleüldse kirjutad kõigest armsalt :)

    kaditambaum@hotmail.com
    Kadi Tambaum

    ReplyDelete
  38. Ma käin siin iga kord, kui on uus post. Seda seepärast, et siis poleks nagu Jaanika üldse nii kaugel ja samas oleks ma nagu ise ka siis seal, kus tema, ja näeks-kuuleks kõike, mis tal parasjagu silma-kõrva hakkab.
    Lisaks on Jansamansa fotomaterjal väga nunnu. Pane ainult endast ka rohkem pilte! :)

    Kertu (kertu.kalmus@gmail.com)

    ReplyDelete
  39. Tahan südamelt ära öelda selle, et blogis käin piilumas Su tegemisi seetõttu, et alles ma Su leidsin, kui juba läksid... ja ma ei tahaks Sind mitte mingi hinna eest kaotada!
    Aitäh, et olemas oled!

    Kauge lähedane
    Piret :)

    ReplyDelete
  40. Mina tulen siia blogisse tagasi kuna leian alati nii huvitavaid ja mitmekülgseid sissekandeid, mida on põnev lugeda. Muidugi meeldivad ka suured pildid :)

    Liina Lasman
    chicca_liina@hotmail.com

    ReplyDelete
  41. Klikkisin kellegi blogis juhuslikult sinu oma lingile.. Super, ma lugesin kohe terve hunniku postitusi läbi. See positiivsus, mis tekstist läbi kumab, on lihtsalt hämmastav! :)
    Svea Mäesalu
    sveamaesalu@hot.ee

    ReplyDelete