Saturday, December 07, 2013

Events // Büro 24/7 Croatia

Eile avanes mul esimest korda võimalus külastada Horvaatiat ning pealinna Zagrebit. Nimelt käisime töökaaslastega EQUA-t esindamas ühe koostööpartneri peol. Tegemist on Büro 24/7 Horvaatia osakonnaga. Rohkem nende tegemiste kohta võite lugeda SIIT. Laske Kroomil inglise keelde tölkida ja kogu tekst seal lehel on väga arusaadav. Peo lõppedes saime kõik endale goodie bag'i, mis sisaldab Estee Lauderi huuleläikeid, Büro 24/7 t-särki ning nende ülisheffi märkmikku, mida ma kunagi teile kindlasti näitan.


Minu tütrele hakkas nende särk väga meeldima ning palus, et ma selle talle annaksin - miks ka mitte. Lõpetuseks sättisime ta juukseid, panime läiget huulele ja tegime ühe vinge fotoshuudi. Anete Lauren oli väga õnnelik!




Yesterday I visited Croatia and Zagreb for the very first time. We went there for Büro 24/7 Croatia anniversary party with my colleagues to represent EQUA. And that is because we are doing collaboration with them and you can only quess if it has something to do with bottles ;) More info about Büro 24/7 Croatia you can find HERE. At the end of party we got a goodie bag that contained their T-shirt, Estee Lauder lip glosses and a notebook with their name - I am totally going to write about it to you!

My daughter saw Büro 24/7 t-shirt and she instantly wanted that to herself. So we decided to do a photoshoot with it - did her hair, added some lipgloss and my pretty lady was ready. On the pictures you can see her - Anete Lauren.




2 Responses to “Events // Büro 24/7 Croatia ”

  1. mis ripsmed neiul on.. wow!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! :)

      Kui muidu öeldakse, et mu lapsed on nii minu moodi, siis need ripsmed küll minult ei ole, kahjuks :P

      Delete