Friday, December 27, 2013

Empties // Parfumes from webstore


Ja nüüd väike hurraa, sest te loete minu esimest "empties" postitust! Ma olin tavapärasest tublim ning kasutasin lõhnade lõpud ära - isegi ei tea miks ma neid nii kaua alles hoidsin. Võib olla mulle meeldib omada palju ilusaid pudeleid nagu väike harakas! :)

Seoses parfüümide ja tualettveedega tahtsin ma tegelikult rääkida nende ostmisest internetist. Kui aus olla, siis ma pole juba pikka aega ostnud endale lõhnu tavapoest, vaid olen tellinud need veebipoodidest. Need kolm kaunitari, mis on pildil, on kõik ostetud Levelzone'ist. Peamine põhjus, miks just sealt, on kindlasti hind, mis on võrreldes tavapoodidega palju soodsam. Arusaadavalt on e-poodidel väiksemad kulutused müügiga. Kuid viimasel ajal olen hakanud kahtlema netipoodide toodete kvaliteedis ning miks, sellest kirjutan ka lähemalt. 

Pildil on Laura Biagotti ja Escada tualettvesi ning Trussardi parfüüm. Laura Biagotti "Laura" ning Trussardi "Inside" lõhnades ei pettunud ma kunagi - neil on hea püsivus ja meeldivalt odav hind. Kuid Escada "Cherry in the air" oli kui õhkuvisatud raha. Peale mõningat kasutust märkasin, et sel tualettveel ei ole mingit püsivust. Täiesti arusaaadavalt tualettvesi ei olegi nii tugev kui parfüüm, kuid see lõhn kadus randmelt ning isegi riietelt umbes tunni ajaga. Seda on ikka liiga vähe! Ning lisaks lõhna lühiajalisele kestvusele, läks pudeli kork ja selle ümbris paari päevaga katki - see metallist osa hakkas ketendama ning kogu kork kruvis ennast lahti. Ma olin ikka väga kurb selle asja peale, kirjutasin Levelzone'i, kui loomulikult nad olid väga kindlad oma toote kvaliteedis. Ostsin lõhna veel siis, kui see oli just välja tulnud ning umbes 50 € oli mahavisatud raha..



Levelzone pakkus küll välja, et ma pudeli tagasi saadaksin ja siis nad vaatavad, mis sellel võib viga olla. Kuid ma olin selle tualettvee nädal tagasi Eestis ostnud ning mure tekkides olin juba Sloveenias. Hakkasin kahtlema, kui tulus on ikka see toode oma raha eest Eestisse saata ning arvatavasti oma raha eest see katkine pudel ka tagasi saada. Jätsin asja pooleli ning lõin käega, mõttes lubasin endale, et see on mu viimane ost internetist!

Teen nüüd ausa ülestunnistuse, sest praegu on mul kasutusel ühe veebipoe (LINK) parfüüm - seal on isegi odavamad hinnad kui Eestis. Tegemist on siis Tšehhi lehega, kust minu kena töökaaslane mulle aeg-ajalt nänni toob. Aitäh, Martina! Maksin seal Lacoste'i parfüümi eest 40 €. Ma ei tea, kuidas on hindadega Eesti poodides, kuid Sloveenias on need eriti hullud - näiteks D&G "The One" pudel maksab Mülleris umbes 80 €. Röövlid! Kuid Lacoste juures panen tähele, et parfüümi kasutades viskab ninna jubedalt alkoholi lõhna, kuid ma ei saa nuriseda toote püsivusega, sest ma tõesti lõhnan nagu lilleke üsna pikka aega! :)

Kokkuvõtvalt - ma väga tahaksin osta oma parfüüme tavapoodidest, kuid sealne hind jääb minu jaoks liiga kõrgeks ning ma ei saa kurta e-poodide toodete üle. Võib olla Escada "Cherry in the air" ongi üks pask lõhn ning need inimesed, kes ostsid lõhna tavapoest, pidid ka selles pettuma - ma tõesti ei tea. Kuid tulevikus soovitan teil uurida lõhna pakendit enne selle avamist. Siin on ingliskeelne õpetus, kuidas seda võiks teha - LINK.







6 Responses to “Empties // Parfumes from webstore”

  1. Ma olen siiamaani Levelzonest ostetud toodetega väga rahul olnud :) eks neid praake satub igalepoole sisse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Üldse ei vaidle vastu! Kahju, et mina sellise otsa sattusin :)

      Delete
  2. Mulle pole näiteks kunagi Escada lõhnade pakend ega ka lõhnad ise meeldinud, ka pole peal püsinud eriti. Õnneks ma pole e-poodide lõhnades pettuma pidanud :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. See oli mul ka viimane Escada ost.. enam ei julge! Tõesti, teistes Levelzone'i lõhnades pole ka mina pettunud :)

      Delete
  3. Olen ka ise korduvalt mõelnud Levelzone'ist tellida, kuid siiamaani pole seda teinud just sel samal põhjusel, et kahtlen toote kvaliteedis. Nagu eelpool kommenteerija mainis, siis võib praaktooteid igalepoole sattuda, isegi Kaubamajja. Kuid neil on ilmselt väga põhjalik toodete kontroll ja kliendini jõuab praaktoode Kaubamajast ostes vähema tõenäosusega kui internetipoest tellides. Lugesin ühest väga huvitavast blogist, et kui osta mõnest internetipoest, siis ei või kunagi teada, kuidas nad oma tooteid on ladustanud, kuigi parfüümid vajavad väga konkreetseid ladustamistingimusi. Seetõttu võibki odavalt soetatud lõhnal olla taolised tagajärjed, et lõhn on vanaks läinud, pakend viga saanud vms. Samuti tehakse tänapäeval niivõrd häid koopiad, et tavakasutaja ei pruugi üldse aru saada, kas on saanud originaallõhna või mitte. Huvi korral soovitan kindlasti lugeda seda blogi, seal on väga huvitavaid lõhnaarvustusi ning häid nõuandeid parfüümi soetamisest kuni säilitamiseni :) Ups, sai vist pikk tiraad, aga äkki sai keegi sellest kasu ka :) Link blogile, mida enne mainisin http://parfuumiblogi.blogspot.com/2013/08/kust-ja-kuidas-osta-parfuume-pikk-jutt.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liina, minu meelest on väga tore, kui keegi nii pikalt kirjutab! :)

      Ma lugesin kunagi sarnast artiklit postimehest ja seal nad küsitlesid Levelzone'i omanikke praaktoodete kohta. Põhimõtteliselt oli nende arvamus see, et poemüüjad on kadedad ja levitavad legende. Kuid ma arvan, et iga kuulujutt on saanud kuskilt alguse..

      See Parfüümiblogi on tõepoolest üks tänuväärne koht!

      Delete