Sunday, December 01, 2013

Creation // Inspired by everything today

Ma olen endalt palju küsinud, mis tööd ma tõeliselt tahan teha ja enamik vastuseid on viinud mind kunsti poole. Paar aastat tagasi oli hirmus popp teha käsitöö ehteid - tegin ka mina. Mitte just raha teenimise eesmärgil, vaid just sellepärast, et ma sain tegeleda millegagi, mida ma väga armastan, loovustööga. Kuid, et endale nime või brändi teha, tuleb selle kallal pidevalt tööd teha. Olgem ausad, inimesed ostavad tooteid tihti just nende "loo" pärast, kui sellepärast, et neil tõesti asju vaja on. Bränd on üks kindel viis, kuidas anda oma toodetele väga tugev märk jurde. Kuigi ma armastan oma tööd EQUA-s väga, olen kindel, et üks päev tahan ma käsile võtta oma ettevõtte. Mis see täpselt olema peaks, ma veel ei avalda, kuid ideed on sündimas ning motivatsiooni ja talenti on küllaga. Ja mida ma eriti armastan, on pidevalt õppida ja areneda ning see on mul ka plaanis. Hoidke mul ikka silm peal! Usun, et varsti saan teid üllatada ja seda ainult kõige paremas mõttes!

I have asked myself what do I really want to do. And this question has usually led me to art and creativity which I adore. Few years ago it was very popular to do handycraft jewellery and so did I. I think my work was nice, but I didn't know how to bring it forward and get it to grow into something longlasting. Now I see that the main goal is to create a strong brand and name behind the products. Allthough I love my work at EQUA, one day I would like to be boss of myself and have my own business. I'm not going to tell my ideas yet, but be expecting for something to blow your socks off (oh, I'm so good with words :P)!

Siin on mõned tööd minu kasitöö ehete ajast // here are some of my work




Sorri kehva kvaliteedi ja naljakate vesimärkidega katmise pärarst :) Võtsin need pildid internetist, kuna ei viitsinud arvuti mäukettal tuhnima hakata! 
Sorry for the bad quality and funny watermark overlay! I took these pictures from internet and I was too lazy to dig into my harddrive :)




4 Responses to “Creation // Inspired by everything today”

  1. Väga kenad ehted. Eriti meeldib tume kaelakee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! See kaelakee sai tehtud ühele kenale daamile ja selliseid rohkem polegi (kui kunagi peaksid nägema, siis tead ;)

      Delete