Sunday, November 10, 2013

Wishlist // 10.11.13


Käisin täna PicMonkey lõbutsemas ja selline wishlist on siis tulemuseks. Aitäh jällegi Pille-Riinule (Genefic), kes oli nii armas ja juhatas mind selle imelihtsa piltide töötlemise programmi juurde. Ma üritasin küll seal kollaaži kokku panna, aga ei õnnestunud ja pöördusin vana hea Picasa juurde. Küll tulin PicMonkey juurde tagasi, kui tahtsin pilti veidi vingemaks teha.

Jee, järgmine kuu on minu sünnipäev! Kui keegi tahab mulle kingitust teha ja ei tea, mida mulle muretseda, siis palun - siin on minu wishlist ehk soovide nimekri! PS Seda soovitust ole vaja tõsiselt võtta, olen kõigega rahu. Isegi uue Ferrariga!
Next month is my birthday, jippii yey! If anyone wants so kindly to make me a present, then here is my wishlist which might give you a hint or two. PS Don't take this wishlist too seriously. I am cool with every gift I get, even if it's Ferrari!

1. O.P.I. "Peace & Love & OPI" küünelakk/ nailpolish. See küünelakk on pärit sarjast "San Francisco" ja meeldib mulle eriti vahva porikärbse efekti tõttu! Ei, see ei sumise su küünel, vaid helgib vingelt kui vaatad lakki erineva nurga alt. This nail polish is from San Francisco Collection and has a really cool glinting effect - if you look at in different angle it changes colour. 
2. Make up pintslite komplekt/ Make up brush set. Vot need on tooted, mida ma olen endale ammu tahtnud - tervet komplekti kvaliteetseid pintsleid, mis oleksid kotis. Mul on hea meel teada anda, et minu poole on tulemas üks tellimus, mis sisaldab neid tooteid! Now these are products that I have wanted for a long time - set of quality brushes in bag. Hold your horses, because at the moment there is a shimpment with these brushes on the way to me!
3. Mac "Rebel" huulepulk/ lipstick. Mulle meeldib viimasel ajal kanda tagasihoidlikult meigitud silmi ja tugevamaid huuli, kuna see toob nii kenasti mu sinakas-rohelise silmavärvi välja. Ja, kui ma nägin Anna Elisabethi blogis seda värvi, siis olin armunud. Kuna ükski kohalik pood Maci ei müü, siis tule see toode endale tellida. Lately I really like to do light make up on my eyes and emphasise my lips more which really brings out my green eyecolour. And when I saw Mac's "Rebel" at Anna Elisabeth's blog, I was fallen in love. I probably have to order it, because I think Mac is not sold here in Slovenia (not 100% sure).
4. Tangle Teezer Compact. See vahva must julla sobiks ideaalselt mu käekotti! Kate harjaste peal ei lase neil viga saada ja samas ei haara harjad igast sodi mu kotis enda külge. This black beauty would be perfect in my handbag, especially for the cover on the brushes that keeps them nice.
5. Guess Seductive Eau de Toilette for Women. Käisin kohalikus poes lõhnu nuusutamas ja lasin seda prooviks oma sallile ja teate, peale mitut päeva see lõhn on ikka seal alles ja lõhnab nii soojalt ja magusalt. Annab silmad ette mitmele parfüümile, mis mul olnud on! I went to Dm to try some fragrancies and I decided to put it on my scarf to see how will it smell later - and quess what?! After 2 days it is still on my scarf and smells so warm and sweet that I just love it!

Mida arvate minu soovidest, kas olete neid tooteid proovinud? What to you think of my wishlist, have you tried any of these products?




2 Responses to “Wishlist // 10.11.13”

  1. Olen ka seda lõhna kasutanud ning see on tõesti hea! Lisaks on sellel veel soodne hind :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Väga tore kuulda positiivset arvamust! Ma usun, et ostan selle ära nii pea, kui mu sõber Tšehhi läheb - nende Levelzoni-laadses poes maksab 75 ml pudel umbes 16 € - pole paha :)

      Delete