Sunday, November 24, 2013

Using watermarks on photos

Surfasin blogides ringi ja leidsin Five Sixteenths blogist lihtsa õpetuse, kuidas teha PicMonkey-s vesimärki. Ma olen kohutavalt armunud sellesse lehekülge - ma kutsun PicMonkey't "Photoshop for dummies" :) Tegin kolm erinevat vesimärki ja ootan teie kommentaare, milline läheb minu leheküljega kõige paremini kokku!

I was surfing through blogs and found easy instruction for doing watermark with PicMonkey. I am totally into that page and I like to call it "Photoshop for dummies". So I did three versions and hope you give me some feedback witch ones goes most with my page. Thanks!

Piltidel on minu uus hobi - tekstiilile värvimine // On pictures you can see my new hobby - painting on textiles.







4 Responses to “Using watermarks on photos”

  1. Kolmas sobib blogi nimega väga hästi, aga esimene meeledib mulle välimuse poolest kõige rohkem :) Tegelikult on ju kõik ilusad ja tekkis kohe tahtmine ise ka üks valmis meisterdada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nojaa, ma olen ka täiesti otsustusvõimetu :D Mõtlen, et teeks paar tükki veel valmis :P

      Delete
  2. Replies
    1. Kolmas läheks hästi nimega kokku küll :)

      Delete