Thursday, November 07, 2013

Sweet moments // 7.11.13


Me võtsime endale kassid pea 2 kuud tagasi ja vaikselt on nad hakanud sulanduma meie igapäevaellu. Kuigi mul on viimased aastad kodus alati loomad olnud, siis seekord ei läinud algus just kõige libedamalt. Kõigepealt olid kassid liiga arad ja ma olin täiesti kindel, et nad jäävadki voodi alla passima, kuni muutuvad seal tolmurullideks. Teiseks ei tundnud must kass meie vastu mingit huvi, piisas vaid meie varjust, et  minna tagasi peitu. Lisaks kõigile ei söönud ja joonud nad mitu päeva mitte midagi - tuleme tagasi sinna tolmurulli jutu juurde, ma tõesti arvasin, et varsti korjan koolnud kassid sealt välja.

Kuid aega läks mööda rohkem kui nädala, olid nad juba täitsa tragid - otsisid tähelepanu ning sõid-situtasid nagu ühed kassid peavadki. Läks aega veel mööda ja kassidest olid saanud tõelised beebid! Nad magasid minuga, sõid minuga koos hommikusööki, valvasid mind vapralt vannitoas, kui ma oma hambaid pesin. Lõpuks oli mul hing rahul ja ma teadsin, et nii kassid kui kogu pere oli maha rahunenud ja õnnelikud.
Kassi võttes tuleb arvestada sellega, et nad saavad uude kohta kolides päris suure šoki, mis ei möödu väga kiiresti. Ja mõeldes sellele, mis elu neil varem oli, siis on täiesti arusaadav, miks nende lemmikkohaks oli voodialune. Mõtle, kui ise peaksid oma lühikese elu veetma ühes kinnises toas karja näugujatega!

Minu tänane jutt sai inspireeritud Hallist, kes magas mu padja ja voodi vahel nagu ta teeb seda igal öösel. Jah, mu kassid magavad mu padjal ja mina magan.. padja all. Aga ma üritan seda kommet neilt parandada ja veenda kasse, et ka minu jalgadel magamine on päris mõnus. Ma jumaldan teha Hallist pilte, sest ta on arvatavasti kõige fotogeenilisem kass maailmas! Tõestus on siin. Kuid seekord läheb pilt Mustale, kes hakkas nii armsalt pehme tekiga mõnnama ja nurruma, kui ma tast klõpsu tegin. Ahjaa, sellest samast Mustast, kes isegi ei vaadanud meie poole, on saanud kõige musim musikass :)

Tonight, wasting my time in Aliexpress, looking for stuff that I'm probably not going to buy, I looked at my cats who were sleepings so adorably. When they first came it wasn't so nice at all. They were so freaked out and stressed that they barely drank some water first days and found shelter under bed. I was quite sure this is not going to end well. But looking at them now, how cute and cuddly they are, how much affection they show towards us, I feel happy and relaxed. They are really enjoying themselves with out company and we do the same. Allthough Gray is the photogenic one, this time I will dedicate this post to Black who started to cuddle so sweetly with soft blanket when I took this picture of her! 

Ilusat õhtut kõigile / Good night to everyone!




2 Responses to “Sweet moments // 7.11.13”

  1. Ma nii naersin seda tolmurulli juttu. :D Pildid nii Hallist kui Mustast on imeilusad, eriti meeldis mulle see käpakestest pilt, awww... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nad on tõesti armsad! Teen vist kassidest rohkem pilte, kui oma lastest :D Kuusjuures nad toovad isegi praegu kõik tolmurullid kõikvõimalikest kohtadest välja, ega meil ju muud pole teha, kui koristada :)

      Delete