Friday, November 01, 2013

Our Halloween // 31.10.13

Teen ühe kiire ülevaate meie eilsest Halloweeni pidustustest. Lapsed käisid Igori emaga metsas ja korjasid korvitäie kastaneid. Mitte neid tavalisi, mis meil Eestis on, vaid neid söödavaid - ausalt öeldes ma ei tea, mis nende nimed on. Õhtul grillisime kastaneid, lapsed panid kostüümid selga ja käisime õues pilte tegemas.

Here is a quick review of our Halloween celebrations yesterday. Kids went to forest to pick chestnuts with igor's mom - those edible ones. So later we grilled them, kids dressed up in cotumes and we took some pictures outside.

Minu väike nõid Anete // My little witch Anete


Söödavad kastanid. Kusjuures sloveeni keeles on nende nimetus väga sarnane meie omaga - kostan! // Edible chestnuts that kids picked from forest


Igor joonistab mulle südame  // Igor drawing me a heart :)


Kastanid röstimisel // Toasting chestnuts outside


Valmis grillitud kastanud - veidi magusad, pudruse koostisega kastanid. Mulle meeldis suitsune grillimise maitse, aga muidu jätsid need mu külmaks ja samal ajal, kui Igor ja ema sõid neid, tegin mina hoopis pilte // I can't say that I really liked them, but I enjoyed the smokey taste from grilling


Armsad dekoratiivsed kõrvitsad, üks neis näeb välja nagu part // Cute decorative pumkins, one looks like a duck


Tõelised nõiad õues kõrvitsalaternatega // Real witches with pumkin laterns

Kuidas teie Halloween möödus? // How did you spend your Halloween yesterday?

BOO!




6 Responses to “Our Halloween // 31.10.13”

  1. Heh, üks kõrvits näeb tõesti nagu part välja :D

    Mmm.. tunduvad head need röstitud kastanid :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ühed kõrvitsad oli veel kahekesi kokku kasvanud ja nägid välja nagu mehe kellad :D

      Jaa, tegelikult oli kastanid head, võib olla esimest korda harjumatu maitsega. Lähme vist täna neid veel metsa korjama :)

      Delete
  2. Eestis, vaata, väga seda püha pole.. :) Ja seepärast, kui mulle kaks nõida uksetaha astusid (naabritibid), pidin ma naerust püksi tegema ja küsisin, et kas Mardisandid mitte järgmisel nädalal ei käi :D
    Arva ära, mis näoga lapsed olid :D
    Siiski, siiski - kommi nad said! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, Piret! Lapsed raudselt mõtlesid, et mis santidest see mutt räägib :D

      Hea, et sul siiski kodus kommi oli. Ma mäleta küll, kui vanasti see "sandiaeg" oli ja uksekell helistamisest punane. Kui midagi head kodus oli, siis ikka andsime vaestele santidele, aga kui keegi oli unustanud poest kommi tuua, siis me ei teinud ust lahti :P

      Delete
  3. Tore oli Sinu blogi eest leida! Oleks tahtnud kohe pildi sisse astuda ja ringi jalutada :) Kastani tunduvad väga isuäratavad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, et läbi astusid! ;)
      Kindlasti proovi kastanid kunagi ära - paljudes lõunapoolsetes maades on see populaarne sügisene vahepala :)

      Delete