Sunday, November 10, 2013

My current TV shows // 10.11.13

Sarjad, sarjad, sarjad.. ma vist ei tea kedagi, kes ei tea kedagi, kes ei vaata mingit sarja! Mina vaatan päris mitut ja täna räägin neist teile lähemalt. Mul ei ole ühtegi kõige lemmikumat ja vaatan/ ootan iga sarja uut osa suure huviga. Iga esmaspäev läheb torrent tööle just selle sarja pärast:

The Walking Dead

Kui ma vaatasin esimese hooaja esimest osa, siis ma ei saanud küllalt kuni olin vaadanud hooaja lõpuni (hakkasin TWD vaatama, siis kui 1. hooaeg oli juba läbi). Suurepärased näitlejad, väga põnev sisu ja üleehitus - parim sari, mida ma olin näinud. Ka teine hooaeg oli väga põnev, kuid kolmas oli veidi igav minu jaoks. Neljas ja praegu käiv osa tõotab tulla taas põnevam. Minu lemmik osaline on Rick - väga hurmav mees :)
Since first season's first part I have just swallowed each part of this show! I think it's amazing and I love everything about it - the actors, the story, how it's built up. My favourite seasons are 1st and 2nd. The 3rd one was bit boring, but the 4th season which is showing right now, is very promising. My favorite character is Rick, he truly is a wonderful man.




Grey's Anatomy
Ma olen vaadanud Grey Anatoomiat vist igavesti! Kui hästi mõelda järele, mis toimus hooaja esimestes osades ja praegu, siis areng on ikka tohutu! Kuigi pean mainima, et näitlejatel on õnnestunud kuidagi sama nooreks jääda isegi peale 10 aastat.. Sügisel algas päris paljudes sarjadel uued hooajad, seega GA 10. hooajast pole ma jõudnud veel ühtegi osa vaadata. Kuid tundub, et tuleb seda viga parandada - kes mäletab, siis 9. hooaja viimane osa jäi põnevalt pooleli! Selle sarja puhul meeldib mulle arsti töö ja eraelu segunemine ja ellujäämine, mis kokkuvõttes on üks päris põnev kompott. Jätame vahele need kohad, kus arstide "ravimine" paneb isegi tavainimesel kulmu tõusma..
I have watched this show since.. forever! Can't believe it's already 10th season - the story has progressed so much since the first season. So many characters have left, died, married, got kids, divorced, had abortions so on and so on. I really love how it combains the medical work and personal life into one likable show and I am looking forward to every new part. 



True Blood
See sari on lihtsalt nii seksikalt räpane ja mõnus - ma loodan, et nad jätkavad nii kaua kuni peaosatäitjad raugastuvad! Eric Northman, Sookie, Bill ja paljud teised on nii kaasahaaravad osatäitjad, et ma ei mäleta ühtegi inimest, kes poleks sinna kuulunud nagu rusikas silmaauku. Kuni 5. hooajani võin öelda, et see sari on parim, mida ma olen vaadanud! Viies ja kuues hooaeg olid väga erinevad võrreldes nelja esimesega ja neist oli kadunud see lõunaosariikide salapärane võlu ja keskenduti rohkem vampiiride ja inimeste võimuvõitlusele. Kuid siiski jätkuvalt väga vaadatav sari.
This is the most dirty and sexy show I have seen and I love it! I hope they will carry on until the actors are old and gray. All of the characters fit so perfectly and their roles are amazing - Bill, Sookie, Eric, Lafayette and so many more. First 4 seasons were a delight to watch, but 5th and 6th lost their southern state magic and war between vampires and humans got the most attention. But still was a very likable show and I am waiting for the next season which will be 2014, summer.




CSI Las Vegas
Mäletan, et käisin 10 või 11 klassis, kui see sari algas (ehk, siis USA-s oli see juba aasta varem) ja ma pole siiani vahele jätnud ühtegi osa. Kuigi näitlejad on muutunud, on alles jäänud ka palju neid, kes alustasid esimeses hooajas - Nick, Sara, Greg, captain Jim Brass. Väga kahju oli, kui sarjast lahkus Grissom, tema oli CSI tõeline hing. Olen selle sarjaga paralleelselt vaadanud ka CSI Miamit ja New Yorki, kuid enim meeldib mulle Las Vegases toimuv. Hetkel võib vaadata juba 14. hooaega ning soovin neile pikka iga!
I remember I went to 10th or 11th grade when this show started in Estonia (meaning it was already atleast 1 year before in USA). At the moment the 14th season is running and allthough lot of characters have left, there are still many old ones left - Sara, Nick, Greg, captain Brass and so on. I also watched CSI Miami and New York, but Las Vegas is the one that really stole my heart! I hope they will have lot of seasons in the future for us.




Siia nimekirja lisan veel mõned sarjad, mis mulle meeldivad - Game of Thrones, Weeds, Suits, CSI Miami, Hannibal, American Horror Story, Dexter, Downton Abbey. Mida arvate nendest sarjadest, mida ma vaatan ja kas mõni on ka teie lemmik? Loomulikult kuulaksin teie soovitusi muude sarjade kohta!
I will add here some other shows that I am also watching - Game of Thrones, Weeds, Suits, CSI Miami, Dexter, Hannibal, American Horror Story, Downton Abbey. Are you also watching those series that I am? Also I am interested if you have any cool shows to reccomend me!




2 Responses to “My current TV shows // 10.11.13”

  1. Mulle ka kohutavalt meeldib The walking dead!!:) N6ustun et esimesed kaks seasonit olid hullult p6nevad,kolmas selle kuberneriga oli suht imal ja Rick kes muidu oli hull äss,muutus kuidagi nii araks ja vingatsiks kätte ära! Seega nüüd uue seasoni algul ,loodan et ta parandab ennast natuke ja v6tab ennast natukenegi kokku:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, täpselt minu sõnad! Kui esimestes osades oli ta siuke äss, siis kolmandas ma vaatasin, et mees on puhta hull - räägib katkise telefoniga omaette :D Kahjuks see särts on sarjast ära kadunud.. vb lasid nad liiga paljudel esimestel näitlejatel ära surra, praegu on veidi mökumad :P

      Delete