Wednesday, November 20, 2013

Make up // Latest purchases & reviews

Täna kolisin oma meigikraamiga õue, et teha seal pilte ja ma olen meeldivalt üllatunud, kui hea oli seal pildistada - kui välja jätta fakti, et aegajalt kõndisid inimesed minust mööda ja tundsid huvi, mida ma teen. Igatahes, tahan teile täna rääkida toodetest, mida ma olen viimase kuu aja jooksul ostnud ja veidi ka kasutanud. Hakkame aga pihta, sest tõotab tulla pikk postitus!

Today I took my camera and make up and moved outside to make pictures there. I was pleasantly surprised how good it was to do photos there - even though the sky was gray. Anyway, I would like to introduce you make up products that I've bought and used this month - but let's get it started, cause it's going to be a long post!




Bourjois Bronzing Powder (#52)

Eelmine kuu oli Asose veebipoes meigitoodetel -30% allahindlus -  üheks minu valikuks sai Bourjois Bronzing Powder ja ma olen väga rahul selle puudriga. Toode sulandub ühtlaselt ja väga lihtne peale kanda. Mina kasutan seda oma põsesarnade ilmestamiseks, kuid kindlasti mitte üle näo, sest mul on äärmiselt hele nahk. Ja veel see lõhn - mõnusalt šokolaadine!
I bought this product when Asos had a -30% discount at their webstore and I am very pleased with this product. It blends in very well and is easy to apply. I'm using it for shading my face - especially cheekbones. Oh and not to leave out the the chocolate scent, which is amazing!



Rimmel Wake Me Up Concealer (Ivory)
Ostsin selle toote samadel põhjustel, mis eelmisegi - see oli allahindlusega ja üsna soodne (umbes 4 €). Kuna mul on väga tumedad silmaalused, siis siiani polegi kohanud ühtegi toodet, mis need täielikult peidaks, kuid oma tööd teeb Rimmeli peitekreem päris hästi. Rohkem ma seda küll ei ostaks, vaid prooviks mõnda muud toodet.
I bought this product by same reasons as the previous one - it was on sale and quite cheap (about 4 €). Since my skin is very dark under my eyes, I haven't met any product to make them totally light. But Rimmel concealer does it's job and I'm ok with it. Still I wouldn't buy it again.





Revlon Eyeprimer + Brightener (#003)
Ei mind jäta ükski soodukas külmaks! Ahvatlev allahindlus ja toode, mida ma olen juba pikka aega kaalunud osta, sai korvi pistetud. Poes oli toodet ühte tooni ja see sobis imeliselt minu nahaga. Viimased kaks rahulikku päeva on see praimer end ära õigustanud ja silmameik püsib seal, kus vaja. Kuid eks näib, kuidas toode käitub siis, kui veeta pikk ja energiline õhtu näiteks tantsides. 
No sale passes me! I was in Müller, just checking by and I saw Revlon was on sale and I bought a product that I have wanted to buy anyway - an eyeprimer. These last two days it has served me well and every piece of eye make up was where it was supposed to be - nicely on my eyes. But we'll see how this primer acts when it has to hold on a looong night and dancing me!


Revlon Lip Balm (#047 Pink Lemonade)
Soovisin endale ühte tagasihoidlikku huulepulka ning leidsingi! Revloni Lip balm on mõnusalt niisutav ja jätab õrna roosaka tooni. Väga rahul olen selle huulepulgaga - suurepärane vaheldus tumedatele huulepulkadele.
I wished for a natural lipstick and I found it! Revlon Lip balm keeps my lips moisturized and gives them a hint of gentle pink. I am very happy with this product and it's a great change for drk shades.



Maybelline Color Whisper (Mad For Magenta)
Milline väike armas iludus see huulepulk on! Olen saanud nii palju komplimente ja kannan seda huulepulka alati heameelega. Lisaks erksale värvile, on see huulepulk hästi niisutav ja jätab mu huuled kenasti pehmeks. Love it!
What a little cutie this is! I have received many compliments wearing it, so this is one of my favourites. Besides nice tone, it also leaves my lips very soft - love it!

Ja nüüd lähevad rahakotirauad lukku, sest varsti on jõulud ja tuleb midagi teistele ka osta! Jällenägemiseni uuel aastal, kui räägin viimati soetatud meigitoodetest :)




6 Responses to “Make up // Latest purchases & reviews”

  1. Tõeliselt kaunid pildid, pean vist ka õue oma aparaadiga kobima, toas pole juba mitu päeva normaalseid pilte võimalik teha. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, aitäh, olen ise ka väga rahul! :)

      Delete
  2. Mina teen pilte meie kõige valgusküllasema akna aknalaual. Meil on muidugi head laiad aknalauad ka :) Aga seda kehva valgust tunnen viimasel ajal eriti lapsest pilte tehes :( No jube halb on kogu aeg välguga teha, sest siis ei ole salaja pildistamine lihtsalt võimalik :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lapsed ja loomad on üks eraldi rubriik pildistamise osas - no täiesti võimatu on saatu korralikku teravat pilti, ilma et see udune ei oleks :) Ootan juba lund ja talve, et saaks armsaid pilte lumes teha!

      Delete
  3. Appi, see Revloni huulepulk on nii ilus! Tahan kaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kõigest naaberriigis Sloveenias - tule ja osta :D

      Delete