Wednesday, November 06, 2013

Jaanika shopping // Asos order 6.11.13

Minust on saanud tõeline netishoppaja. Kõlab uksekell ja ma pean pikalt mõtlema, et mis seekord kohale jõudis, sest hästi enam ei mäleta viimast ostu.. Väga tore oli esmaspäeval kätte saada esimene Asose tellimus, millest kirjutasin siin. Ja kuna ma sain esmaspäeval hakkama ka ülikooliga, oli selle paki saamine nagu enda premeerimine suure saavutuse puhul.

Seekord läksin pilti tegema koridori - meil on nimelt väga vana maja, kus on selline "mitte nii hoolitsetud" välimus, kuid mulle meeldib! // This picture is taken in our old and scruffy corridor that I kinda like

Kuna Asoses oli kogu meik 30% soodsama hinnaga, siis otsustasin tellida paar asja, mida oli niikuinii vaja osta ja paar toodet muudel põhjustel. Kuna mu Bourjois' Healthy Mix jumestuskreem oli kohe otsa saamas, tellisin ühe samasuguse juurde - tegemist on tõeliselt kvaliteetse tootega, millel on ülihea katvus. Kuna minu peitekreem (concealer) oli vahepeal jõudnud vanaks minna ja pidin selle ära viskama, tuli loomulikult uus leida. Peale internetis arvustuste lugemist, sai minu valikuks Rimmeli Wake Me Up Concealer. Ma olen viimasel ajal hakanud kandma rohkem huulepulkasid ja tahtsin oma varu suurendada ühe elegantse punase näol, seega minu valikuks langes Bourjois' Color Boost. Ning viimasena kirsiks tordil on Bourjois' Bronzing powder - ma ei ole kunagi sellist toodet kasutanud ning seega ootan huviga tulemusi.

Ma tahan anda ka oma tänusõnad kõigile tublijatele blogijatele, kes viitsivad teha pikki ja põhjalikke arvustusi toodetest! Kui teil on vahel tunne, et räägite iseendale, siis see pole üldse nii. Sest kui ma leian peale eestikeelsest googeldamist ühe toreda blogi väga heade tootekirjeldustega, siis mina hakkan seda blogi ka edaspidi jälgima ja kommenteerima :) Seekord saab kõige suuremad tänusõnad blogija Pille-Riin ehk Genefic - muahh sulle!

I have become a true internet-shopa-holic! Doorbell rings and I have to think hard WHAT did I exactly order.. Well the doorbell again on Monday and I was pleasantly surprised to get pack from Asos - it was also my 1st order there. And since I got everything done with university on Monday, I felt like I got a present. Few weeks ago all make up was 30% cheaper in Asos and I decided to order some stuff that I anyway wanted to buy. So I picked Bourjois Healthy Mix Foundation, Rimmel Wake Me Up Concealer, Bourjois Color Boost and Bronzing Powder - I will try to be a good girl and give you reviews, because I haven't tried most of them. Stay tuned!




4 Responses to “Jaanika shopping // Asos order 6.11.13”

  1. Aitäh Sulle, armas Jaanika, tore, kui mu arvustustest miskit kasu sünnib! :D Oiii kui toredad asjad said!!!! :) Tead, minu šokolaadibronzer, mille tänu Sinu teavitusele ostsin, ei ole veel siiani kohale tulnud, ma niiii ootan juba ja ootan Sinu arvustusi ka kogu kraamist. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pille-Riin, sa oled VÄGA kasulik, nagu kosmeetika wikipedia! :) Ma olen ka nii rahul nende toodetega ja järgmisel nädalal teen terve nädalal iga päev ühe review - ehk saan mina ka kellelegi abiks olla!

      Kindlasti jõuab see ilusti kohale, siis saame ennast koos šokolaaditüdrukuteks teha :D

      Delete
  2. Ma tahan ka nüüd endale seda jumestuskreemi ju! Ei ole ilus niimoodi enne jõuluaega inimesi õrritada. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojaa, see jumestuskreem on kohutavalt hea :) Kunagi teil oli Eestis Bourjoisi tooted -40%, ehk nad on nii lahked ja teevad uuesti, siis ma telliks ma midagi head :P

      Delete