Monday, November 18, 2013

I am ready for winter - how about you?

Kuigi siiani on talv ennast kuhugi ära kaotanud ja siin Sloveenias pole isegi lehed puudelt maha langenud, pidi see talv käre tulema. Sest kuidas muidu seletada fakti, et ma söön ennast magusast ogaraks ja kogun isolatsioonikihti enda ümber nagu miška. Ebanormaalne, kuidas on võimalik kodus magusast puhtaks süüa ja küpsetada veel midagi head juurde nii, et lõppu ei näigi tulevat. Ausalt öeldes ei oska ma seda fenomeni teistmoodi seletada, et elu on liiga hea ja tekitan endale muresid juurde. Tõepoolest muresid, sest kaua sa sööd ja kogud polstrit, mingi hetk oled ju väga õnnetu! See viimane lause käis siis minu kohta. Asutan pea oma jalad kesklinna poole ja lähen ostan endale kroomitablette - see on üks viimastest abinõudest, mida ma mõtlen kasutusele võtta. Kui see ka ei aita, siis ootan rõõmsalt krõbedalt külma talve, et see suurepäraselt mööda saata ja kevadel elus olla. Nii siis, kui valmis oled sina?

Allthought the winter has no rush to be here yet, it is supposed to a very harsh winter this year. How else would you explain the fast that I am constantly eating sweets and gathering the warming isolation layer around me? Unreal how can I clean home from everything containing sugar and as it isn't enough to bake some more. I quess life is too good an I am just making more worries. And worries there shall be if I continue my eating. Today I will set my steps to central to buy chrome pills (known to take away appetite for sugar) and honestly I am putting all my hopes on that. But if it's not helping, all I have is the super cold winter that I am going to survive without anyworries and be a winner in the spring. So how prepared are you?






4 Responses to “I am ready for winter - how about you?”

  1. Ma hakkan alati sügisel palju magusat tarbima.. vaja ikka mingi pekikiht talveks peale saada. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Õige! Ja mõtle, kui veel libe on ja kukud - pehme pepu peale on seda palju parem teha! :)

      Delete
  2. Esimene pilt meenutab väga minu kass Kiskjat :) Mul on samasugune, kes hetkel veel vanemate juures, kuid tuleb õige pea koku. Muide, ka minul on meeletu magusaisu. Enne, kui end Sinu blogisse mõnusalt maha istutasin, sõin ära Marks & Spenserist ostetud jõulukoogi ja siis veel shokolaadi glasuuriga piparkooke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma loodan, et sinu Kiskja ikka põhjendab oma nime ära, meie must on küll pehme memm :)

      Mmm.. kõlab hästi - ma võin lõpmatuseni kooke süüa! Piparkookidest meeldivad mulle enim need õhukesed.

      Delete