Friday, November 15, 2013

Do you Pink you love me?

Jätsin vahepeal tordimeisterdamise hooletusse. Kuid olgem ausad - polnud ka mille puhul teha (kuigi õige tordimeister teab, et tordi tegemiseks ei pea suurt põhjust olema). Täna tulevad mulle paar töökaaslast külla ning kuna ma töötasin ka kodust, siis oli aega, viitsimist ja tahtmist tort ette valmistada. Jällegi sefiir ei tulnud kõige parem, kuigi eelmise tordiga sain sefiiri täiesti käppa. Kuid maitse on taevalik! Lisasin veidi punast värvi juurde, et tort oleks armsalt roosa! :)



I have made any cakes in some time. And to be honest - there was no reason to do one. Today I will have some co-workers coming over and that sounded like a reason to make something sweet. And a zephyre cake it was! The zephyre didn't come out as I wanted (too soft), but it tasted heavanly. I also added some pink colour the get a hint of cuteness! :)

Millist torti tegite teie viimati / What was the last cake that you did?




2 Responses to “Do you Pink you love me?”

  1. Mina tegin viimati küpsisetorti isadepäevaks :D Muud tordid välja ei tule ja ostan neid parem poest või mõne meistri käest.

    Aga see pilt näeb nii hea välja, et ma sööks selle tordi vist kõik kohe ära, silmadega muidugi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anne-Mari, ka mina tegin varem ainult küpsisetorti - peale selle, et see on lihtne, on see minu meelest üks PARIMAID torte üldse! :) Hakkasin see aasta erinevaid torte tegema. Kõigepealt tahaks lihtsad taignad ja sefiirid-kreemid selgeks saada ning edasi prooviks torte kaunistama hakata.

      Sa kirjeldasid seda torti väga täpselt :D

      Delete