Tuesday, November 19, 2013

DIY // Decorating reusable store bags

Ma olin nii õnnetu täna, kui kopeerisin SD-kaardilt pildid arvutisse ja avastasin, et kuidagi olid pildid hoopis kaduma läinud! Kräpp! Üritasin küll kaardilt pilte "recoverdada", kuid miskipärast see ebaõnnestus. Niisiis blogi postitus täi tegemata ja tuli täna õhtul tuli jälle kaamera kätte võtta.
Valmistume vaikselt jõuludeks ja ostame siit-sealt kingitusi, et ei peaks järgmisel kuul ennast pooleks muretsema. Igori vanematele ostsime me Hoferist õuelaterna, mille me ka üle värvisime. Mina käisin eile kunstipoes (ausõna mind ei tohi sinna lasta) ja tulin tagasi 3 taaskasutatava poekoti tooriku ja tekstiilivärvidega, et maalida neile midagi toredat. Mis siin ikka pikalt vahuda - vaadake parem pilte!

I was so unhappy today when I was copying pictures from my SD-card and they somehow vanished! Card recovering didn't help, so I had no other option than to make new photos. Since we are already preparing for Christmas, we have been buying stuff for friends and family (Igor's parents will get the white latern on pictures). So yesterday I ended up at art store and found really cool reusable bags that I decided to decorate myself and well - you can see the results yourself!







4 Responses to “DIY // Decorating reusable store bags”

  1. Nii armas, Sa oled täitsa kunstnik ju! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selline kodune, vahel-harva-midagi-teen kunstnik olen :) Tegelikult on tegemisrõõm mulle kõige suurem!

      Delete
  2. You did nice pictures on bags. Kids will be happy :)) where is mine? :P :P

    ReplyDelete