Friday, November 15, 2013

Back in business!

Hei! Mul on hea meel teada anda, et sain oma blogipidaja identiteedikriisist lõpuks üle ja minu blogi on jälle kõigile nähtav. Tegelikult nii hull polnud, ma lihtsalt ei suutnud välja mõelda, milline kujundus mu blogil võiks olla, sest vana hakkas mind häirima ja siis mul olin segaduses.Väike slap, slap ja mõtted said paika. Minu blogi on nüüd jõulumeeleolus, sest sama on ka minuga - kogume Igoriga nagu usinad töömesilased jõulukraami ja ootame lume tulekut. Need on meie esimesed jõulud koos ja sellepärast oleme eriti õnnelikud! :) Mul on hea meel tagasi olla, nägudeni!

Hey, I am glad to announce that I got over my identity crisis and my blog is back up again! I was bit confused cause I couldn't choose the design for this place. But I corrected my thoughts and I am back on track. Must admit that I really missed writing post these few days! Anyway my blog is now in Christmas mood - also me and Igor are gathering Christmas stuff like busy bees. Since this is our first holidays together, it's very special! :) Glad to be back, see ya!




4 Responses to “Back in business!”

  1. Väga ilus. :) Muutsin ka uuesti öösel oma blogi kujundust. Lõpuks olen rahul, kuigi ei tahtnud valget tausta, sest päris paljudel on. Aga las olla. :)

    http://www.mozzazzom.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! :)
      Kõigepealt proovisin värvilisemat, aga midagi jäi nii häirima ja tundus, et värvid ei sobinud omavahel ja, kui tegin valgeks, siis oli kuidagi parem. Aga jah, ma ei tahtnud enne ka liiga valget ja no näed!

      Sinu blogi on väga armsa kujundusega! :)

      Delete