Monday, November 11, 2013

Arvustus // Bourjois Color Boost


Nii tore oli oktoobris teha arvutis oma postkast lahti ja avastada seal Asose uudiskiri, mis pakkus 30% allahindlust kogu nende make upile (kirjutasin sellest ka siin). Loomulikult ei jätnud ma juhust kasutamata ning tellisin endale veidi nänni (lähemalt siin) ning täna räägin teile Bourjois' Color Boost "Red Sunrise" huulepulgast.


Mida Bourjois lubab?
10 tunnilist niisutust, mitte-kleepuvat tekstuuri, siidist  ning läikivat tulemust sinu huultel. Praktiline huulepulk, millel on 15 SPF päikesekaitse. Saadaval nelja erinevat värvi.

Minu arvamus
Huulepulka on väga kerge kanda huultele oma pliiatsikuju tõttu. Tekstuur on mõnus ja justkui huultele sulav, kuid mitte liiga pehme. Värv jääb läbipaistev, kuid piisav, et jätta kirgast efekti huultele. Püsivust ei ole kindlasti nii palju nagu lubatud - kui ma enda huultega tõepoolest mitte midagi ei tee, siis peab see vastu nii paar tundi. Kuid süües kaob see jäljetult.

Kokkuvõte
Kui mul see huulepulk peaks otsa saama, siis kindlasti tahan proovida ka teisi värve. Mulle meeldib, et see toode on väga mugav just neile, kes pole meikimisel nii osavad, sest peen ots teeb värvi pealekandmise väga lihtsaks. Minu huuled on mõnusalt niisutatud ja värv ei kogune pragudesse. Kuigi kohe on talv ukse ees, on minu jaoks väga oluline, et huulepulk sisaldab SPF-i. Asoses on Color Boost täishinnaga 10.77 €, kuid mina ostsin soodushinnaga 7.41 € - järgmise ostu teen kindlasti siis, kui on allahindlus, sest 10 € on liiga krõbe.


Ja siit tuleb paar pilti selfie maailmameistrilt ehk minult!

Bourjois Color Boost, colour Red sunrise

Tegemist oli minu esimese meigitoote arvutusega ning ma loodan, et te jäite minuga rahule ja mis kõige tähtsam, loodan väga, et minu arvustusest on kunagi kellelegi kasu! :)
Kuidas teile meeldib see Bourjois' huulepulk, kas olete proovinud ka teisi värve?









4 Responses to “Arvustus // Bourjois Color Boost”

  1. Replies
    1. Aitäh, ma olen ise ka väga rahul selle tooniga! :)

      Delete
  2. Väga ilus toon tõesti! :) Pole ise seda proovinud, aga olen poes vaadanud küll seda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaaa, sina oledki see pubekas, kes käib poes meikimas - busted! :D

      Mulle meeldivad need ülejäänud toonid ka, eiriti koralliroosa :)

      Delete