Saturday, October 05, 2013

Shopping // My first



Räägin teile toodetest, mida ostsin esimest korda. Ühtegi O.P.I. küünelakki pole mul kunagi olnud, kuna pean 12 € ühe küünelaki eest liiga paljuks. Kui ma lugesin Stella postitust sellest, kuidas tal on juba aastaid olnud lemmikuks heledad küünelakid, siis panin ka enda juures tähele, et pigem eelistan heledat ühte tooni lakki, kui liiga erksaid ja kirjusid (kuigi mul on ka väga kirjurid lakke). Tiirutsin O.P.I. lakkide ümber mitu nädalat, kuni lõpuks valisin välja tooni "Passion". Kuid ma olen päris kindel, et jõuludeks luban endale ka "Pink I love you" :)

Siiani pole mul ka ühtegi praimerit, sest ausalt öeldes kuulsin sellest esimest korda siis, kui hakkasin rohkem blogisid külastama ja peale seda tegin veidi uurimustööd ning kuna ma meigin ennast iga päev, on see must-have toode. Räägin sellest lähemalt, kui olen toote ära proovinud.

Ja viimasena maasika Tic Tac, no mõelge vaid! Meil on täielik Tic Taci hullus perekonnas. Need pole meile niisama kommid, vaid loeme neid üle, jagame, liidame lahutame ehk siis tõeliselt vahvad kommid, millega saab lapsi mänguliselt õpetada. Maasika Tic Taci poetasin korvi esimest korda ja võin juba vihjena öelda, et need ülihead, kuigi minu lemmikuks jäävad alati need esimesed apelsinimaitselised.

Jälle üks väga roosa postitus..


Yesterday I purchesed these 3 products for the very first time. I have never owned O.P.I. nailspolish cause their products are quite expensive. But I read Stella's post about her signature nailpolish and I got inspired. Also I have never owned any primer, but since I do make up every day it's a must have product. Last but not least is new strawberry Tic Tac. It's not only very yummie, my girls like to calculate with them and count numbers. Heh, such a pink post again!




Leave a Reply