Wednesday, October 30, 2013

My mornings // 30.10.13

See pilt on tehtud oru parempoolsest küljest, nagu näha paistab sealt üks küla // This picture is taken from the right side of valley and you can see a village in the distance

Prrr.. alustan selle blogi postituse kirjutamist sooja teki all rõdul, sest täna otsustas ilm ennast nii kümne kraadi võrra külmemaks keerata (eile oli päeval 23 kraadi sooja) ja nii ma siin lõdisen. Aga tuppa ma ei taha minna, sest siin on lihtsalt nii ilus. Minu lemmik aastaajad on kevad ja sügis, sest minu meelest on need palju emotsionaalsemad ja huvitavamad, kui suvi või talv. Ja võibolla mulle, kuskil sügavas sisemuses, ikkagi meeldivad muutused..

Eile käisime Deichmannis Anetele saapaid otsimas. Kes veel ei tea, siis D on odavate hindade ja päris korraliku valikuga jalatsipood. Leidsingi talle ühed väga vinged pruunid saapad, millel oli ka vooder sees ja hind oli soodne. Ja kui juba ostmiseks läks, siis võtsime ühed ka Anne Maile. Kui aus olla, siis Eestis kandsid mu lapsed eelkõige lumesaapaid, aga nüüd ma üritan neid parandada sellest "lumeinimese" väljanägemisest ja osta vähe stiilsemaid riideid ja jalanõusid. Kuigi see on minu jaoks väga raske, sest ma olen väga, väga mugav inimene.

Aitab lobisemisest! Mul tuleb üle vaadata meie uus veebileht ja anda tagasisidet veebimeistritele. Aga kõigile mõnusat kolmapäeva :)

Ma olen jätkuvalt "The Great Gatsby'" soundtracki lummuses ja siin on üks Gotye laul sellelt plaadilt // I am still ecnhanted by The Great Gatsby's soundtrack and here is one track by Gotye from the album

This time I start my post shivering under blanket, because the weather turned down by 10 degrees compared to the 23 we had yesterday. But I won't go inside! How could I go inside and miss this splendid view of autumn around me. My favourite seasons are spring and autumn - they are much more passionate and interesting for me. And maybe deep inside I still like changes (though in my latest post I claimed that I didn't).

Yesterday we went to Deichmann to get winterboots for Anete. And we actually found really good looking ones with a nice price for her. Ofcourse I couldn't resist buying ones for Anne Mai also and so we left with two pairs of them. In Estonia my kids always had super duper snowboots, but now I am trying to change my style from "über snowpeople" to more urban and classy. It is such big challenge for me because I am the most comfortable person I have ever met.

Enough of chat, it is time to look over our new webpage and give some feedback to our webmasters. Nice Wednesday to everyone!




Leave a Reply