Sunday, October 20, 2013

Motivation, creation & inspiration

Close your eyes and dream a dream
And seek the courage to make it real
Reflect on the past, envision the future
And embrace today with an open heart and soul

Kes veel ei tea, siis mina olen see Jaanika, kes töötab brändi EQUA kallal Eesti turul. Ma poleks eales osanud unistadagi, et leian sellise töö Sloveenias ja mul on tõesti hea meel selle üle. Ütlen otse välja, kuna olen olnud väga tubli, siis saan lisaks oma tavalisele tööle anda oma panuse ka uute disainide loomisel. Nimelt tuli minus välja väike kunstnik EQUA pudelitega tööd tehes. Need, kes teavad mind koolist, mäletavad, kuidas ma alati joonistasin. Kuid peale huvi joonistamise vastu, on mu pea olnud alati pungil ideedest - seda ma pole küll kõigiga jaganud.
Kuid ma tahan ka rääkida sellest, miks praegu neid ideid sajab nagu seeni ja suudan olla maksimaalselt efektiivne tööl. Nimelt olen üle pika aja väga õnnelik. Igapäevaseid muresid on ikka, neid on alati. Aga kõik ülejäänud on teistmoodi. Ma saan jagada oma elu ühe suurepärase inimesega, kellega oleme üksteisele toeks. Tean, et olen teda väga palju aidanud ja sama on tema teinud minuga - me oleme nagu kaks joont, mis jooksevad ühes suunas. Ja tänu kõigele sellele, olen ma hingeliselt vaba ja avatud ning suudan anda endast parima ka kõiges muus.




Minu motvatisoon ja inspiratsioon - minu perekond // My motivation and inspiration - my family

Everyone who still doesn't know, I am the girl who is working with EQUA brand at estonian market. I could have never imagined having this work in Slovenia and I am truly thankful for it. Being now straight forward, due to being very successful at my work, I can now help with bottle designs. There has always been a little artist inside of me and now it popped out. Those who remember me from school, know that I was always drawing. But most don't know that my head is like an idea-machine, ready to be used.

But I also wanted to tell you why I could be this creative and work at maximum. It is because right now I am very happy, and it's been a long time since i felt like it. There are everyday worries, like always, but the rest is different. I am sharing my life with a wonderful person and we are caring for each other. I know I have helped him a lot and he has done the same for me. So this is one huge reason for feeling spiritually free and open and being able to give out lot.

Hoolige & armastage üksteist // Love and take care of each other







Leave a Reply