Friday, October 25, 2013

Kõik on uus oktoobrikuus // Changes in October


Nii mõneski mõttes olen ma nagu väike laps, kes kardab muutusi. Ja miks ka mitte? Kõik oli ju hästi enne, kui mu käest komm ära võeti ning öeldi, et ära vingu nagu titt, küll saad uue. Miks ma täna muutustest räägin on sellepärast, et meie kollektiivist lahkub töötaja, kellega sai koos ühes kontoris oldud pool aastat. Ja mul on kuradi kahju, sest minu sõprade arv Sloveenias pole väga suur ja, kui see viimanegi käest läheb.. siis ikka on põhjust kurb olla. Kui aus olla pole mulle tema lahkumine kohale jõudnud - ta oli üks nendest inimestest, kes oli alati kohal ja olemas. Ma tahan temast teha ühe pikema postituse, et jagada teiega meie toredat sõprust!

Pildil on näha minu uued saapad, mille üle ma olen väga õnnelik, nii et rõõmustage minuga! :)

In so many ways I am like a little child who is scared of changes. And why not - everything was ok before and then there is a change it might not be the same anymore. Who would ever love it? Why I'm talking about this is because today my dear collague is leaving our team and I am more than sad about it. This ALL still hasn't reached my little head, but it's exactly how it is with the stuff we are used to - you never understand what you had until you loose it. Well, sheer up, Jaanika! I will make a longer post about him, so you can read more about my collegue and I would like to share my thoughts about him!

On picture you can see my new boots that I adore so much, please be happy with me! :)




4 Responses to “Kõik on uus oktoobrikuus // Changes in October”

  1. Väga kihvtid saapad - My cup of tea :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Kuid nüüd on jamad lood, sest noh.. peaks uue käekoti ka leidma, mis uute saabastega sobiks :P

      Delete
    2. See pole üldse jama ju, haha. :D

      Delete
    3. Mitte siis, kui olen just hunniku raha ära shopanud :D

      Delete