Saturday, October 19, 2013

Jaanika reccommends // Revlon Photoready Perfecting Primer


Ostsin mõnda aega tagasi endale praimeri - Revlon Photoready Perfecting Primer. Mul on nii hea meel, et usaldasin poe klienditeenindajat, kes soovitas just seda toodet. Kuigi ma tavaliselt nende käest abi ei küsi, siis seekord ei osanud ma ise toodet valida. Piilusin just L'Oreali praimerit, kui ta tuli ja küsis, kas saab aidata. Ikka saab :) Kuna minu nahk hakkab väga kiiresti läikima, siis soovitas ta Revloni toodet, mis pole käele hõõrudes üldse nii läikiv, kui oli L'Oreali praimer. Ja tulemused on suurepärased! Kandes näole õhukese kihi praimerit, teeb see minu näo "vead" uduseks ja sinna peale on väga mõnus kanda jumestuskreemi ja puudrit. Miks ma veel eriti rahul olen on see, et minu nägu ei läigi enam - see on VAU minu jaoks! Tavaliselt hakkab mu nägu läikima juba paari tunniga, kuid nüüd seda enam ei juhtu ja peale 8-9 tundi meigi kandmist, näen ma suurepärane välja ja nägu on matt. Ma poleks uskunud, et ükski toode suudab teha imet minu "kraatrilise" ja "õlise" näonahaga - aitäh, Revlon, mina olen õnnelik!

Mulle ei kunagi meeldinud, kui inimesed mind väga lähedalt vaatavad oma koleda näonaha tõttu, aga Revloni praimer aitas mu enesekindlust tõsta // I never liked when people where to close to me because of my bad looking skin, but Revlon primer helped me boost up my confidence

Some time ago I got my first primer - Revlon Photoready Perfecting Primer. Usually I don't ask help from drugstore custom service, but since it was my first primer, I used the help. And I was reccommended Revlon's primer because of it's lack of shine. Got to tell you, it's absolutely fabulous! One thin layer of primer makes all pores become shadowy and when I put on my foundation and powder, I look like a fucking pretty princess! And the best part is that the make up stays on for long time and no more problem of oily face. Thank you, Revlon, I am happy :)




Leave a Reply